וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חייל" של אברג'יל חשוד שדרס במכוון רוכב אופנוע באיילון

16.3.2015 / 10:10

המשטרה חוקרת חשד שלפיו העבריין בן צבאן, תושב ראשון לציון בשנות ה-20 לחייו שנמצא במאסר זה חצי שנה בגין עבירות אחרות, פגע ביולי האחרון ברוכב האופנוע לאחר שבין השניים התגלע ויכוח בעת נסיעה. מעצרו הוארך בשבוע

צילום: דוד קורן, עריכה: יאיר דניאל

בן צבאן, תושב ראשון לציון בשנות ה-20 לחייו, המשתייך לארגון הפשיעה של יצחק אברג'יל, חשוד כי בשנה שעברה דרס במכוון רוכב אופנוע בנתיבי איילון – כך נמסר הבוקר (שני) מהמשטרה. על פי ההודעה, היחידה הארצית לחקירת פשיעה חמורה ובינלאומית (היחב"ל) בלהב 433 מנהלת לאחרונה חקירה נגד צבאן, אשר נמצא במאסר כבר כחצי שנה בגין עבירות אחרות, בגין הדריסה לכאורה. אתמול הוא נחקר בנושא והיום בית משפט השלום בראשון לציון האריך את מעצרו בשבוע.

עוד בוואלה חדשות:
מפגן היסטורי: רבבת חרדים-ליטאים אמרו "לא" ליהדות התורה
אחרי ככלות הקול והתמונה || הבחירות של אריה דרעי
צפו: שריפה פרצה במנזר מהמאה ה-16 במוסקבה

הארכת מעצר לבן צבאן,חבר בארגון הפשע של אברג'יל המואשם בדריסה, השלום ראשל"צ מרץ 2015. ניב אהרונסון
צבאן, היום בבית המשפט/ניב אהרונסון

על פי החשד, בחודש יולי האחרון, בעת נסיעה בנתיבי איילון, התפתח ויכול בין צבאן, שנסע במכונית, לבין רוכב האופנוע. במהלך אותו דין ודברים דרש צבאן על פי החשד מרוכב האופנוע לעמוד בצד הדרך. משזה עצר, נסע החשוד לעברו בניגוד לכיוון התנועה ופגע בו באופן שגרם לו לחבלות שבגינן פונה לקבלת טיפול בבית החולים, תוך שהוא מסכן נהגים נוספים.

בשבוע שעבר נעצר עבריין בכיר, תושב נתניה בן 24, שבמשטרה מאמינים שהוא משמש איש אמצעי הלחימה של יצחק אברג'יל. הוא נעצר על ידי יחידת להב 433 לאחר שהתקבל מידע מודיעיני שלפיו הוא תכנן לבצע חיסול. המשטרה הגיעה לביתו, ערכה חיפוש ועצרה אותו. על פי החשד, הוא מייצר בעצמו את האמצעים, סוחר בהם ואף לעיתים מטמין אותם ומשתמש בהם על פי דרישת מפעיליו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
יצחק אברג'יל. AP
יצחק אברג'יל/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully