וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אב סחט מיליונים מגבר שעשה שלישייה עם בתו החשפנית ובת דודתה

ג'סיקה טאקט, חשפנית צעירה מדטרויט, קיימה יחסי מין עם איש עסקים עשיר יחד עם בת דודתה הקטינה. כאשר אביה גילה על כך, החלה מסכת ארוכה של סחיטה ואיומים

תנו לנו לייק וכל הסיפורים המעניינים יגיעו אליכם לפייסבוק

טרי טאקט וקימברלי טאקט. צילום מסך דיילי מייל, עיבוד תמונה
טרי וקימברלי טאקט. כנראה שהם לא יזכו בתואר הורי השנה/עיבוד תמונה, צילום מסך דיילי מייל

אבא עבריין, בתו החשפנית, בת דודתה הקטינה ומיליונר מבוהל - אלו הם הגיבורים המרכזיים של פרשת סחיטה מסעירה במיוחד שהתפרשה על פני ארבע שנים בדטרויט, ארצות הברית. תחילת הפרשה בשנת 2008, אז הגיע איש העסקים האמיד פול ונגוזי, שהיה אז בן 54, למועדון חשפנות מקומי והכיר את ג'סיקה טאקט בת ה-18, שעבדה במקום כדי לתמוך כלכלית במשפחתה.

ג'סיקה קיימה יחסי מין עם פול וגבתה ממנו תשלום. אחרי מספר פגישות, בת דודתה של ג'סיקה הצטרפה אליה למפגש מיני סוער עם ונגוזי. טרי, אביה של ג'סיקה, גילה על השלישייה הביזארית והחליט לסחוט את איש העסקים האמיד. האב הגאה הודיעו לו שאם לא יעביר לו סכומי כסף גדולים, הוא יתלונן במשטרה - כיוון שבת הדודה הייתה קטינה. עוד איים שיטען כי ונגוזי אנס את בתו, ורמז שיש לו חברים מהמאפיה שעלולים לפגוע בו פיזית.

ג'סיקה טאקט. דיילי מייל, צילום מסך
צבע העור שלה כל כך טבעי! ג'סיקה טאקט/צילום מסך, דיילי מייל

איש העסקים האומלל נבהל, והעביר לאב סכום של 3 מיליון דולרים בין השנים 2008 ל - 2012. טרי השתמש בכסף כדי לקנות בית מפואר, 6 אופנועים מסוג הארלי דיווידסון ומתנות ראוותניות לחברותיו החשפניות. בזמן שהאב הסתגל לחיים חדשים ומנקרי עיניים, ג'סיקה ואמה קימברלי הגישו תלונות שווא במשטרה וטענו שוונגוזי אנס את ג'סיקה.

פול ואגנוזי. דיילי מייל, צילום מסך
שילם ביוקר. איש העסקים פול ונגוזי/צילום מסך, דיילי מייל

האתר Daily Mail דיווח, כי כעת המשפחה כולה עומדת למשפט, ונגד האב הוגשו 119 סעיפי אישום שונים - ביניהם סחיטה, הלבנת הון, העלמת מס וניסיון לשיבוש הליכי חקירה. אם יורשע, הוא צפוי לרצות עד 20 שנות מאסר. ג'סיקה ואמה צפויות לקבל עונש מאסר של חמש שנים וקנה של 250,000 דולרים אם יורשעו בהגשת תלונה שקרית ושיבוש הליכי חקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully