וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאומים מהתאונה הקטלנית באיילון הואשמו בהריגה ובהפקרה

15.3.2015 / 18:34

אנטון ומיכאל פרל, בני 21 מבת ים, נאשמים כי לאחר שהיו מעורבים בתאונת דרכים הם הפקירו את חברם מקסים בוקטי ואת בת זוגו בזירת התאונה ונמלטו. בוקטי מת מפצעיו בבית החולים

צילום: דוד קורן, משטרת ישראל; עריכה: יאיר דניאל

(מיכאל פרל בבית המשפט בשבוע שעבר: "עזבתי כי הייתי צריך להתפנות לבית חולים")

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש היום (ראשון) כתב אישום נגד אנטון ומיכאל פרל, זוג תאומים זהים בני 21 מבת ים, בגין הריגתו של מקסים בוקטי בתאונת דרכים לפני כשבוע בנתיבי איילון. על פי כתב האישום, השניים נסעו עם בוקטי במכונית בעת שהתנגשה במעקה הבטיחות, הפקירו אותו לאחר האירוע ונמלטו ברגל מזירת התאונה.

לפי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד ניר ביטון מפרקליטות מחוז תל אביב, אנטון מעולם לא הוציא רישיון נהיגה, אך במשך כשלוש שנים נהג בג'יפ שנתן לו מעסיקו, בעיר בת ים ובסביבתה. בערב התאונה, כך לפי כתב האישום, שהו האחים עם חברם בוקטי ועם בת זוגו בפארק בחולון ושתו משקאות אלכוהוליים. בסמוך לשעה 1:30, ולאחר ששתו לשוכרה, החליטו הארבעה לנסוע למועדון בתל אביב. האחים פרל, בוקטי ובת זוגו עלו לכלי הרכב שהיה ברשותו של אנטון, כאשר זה נוהג ואחיו מיכאל יושב לצדו. בוקטי ובת זוגו ישבו בספסל האחורי.

עוד על התאונה באיילון:
הפקיר את חברו שנהרג בתאונה: "היינו חייבים להתרחק מהרכב"
רכב שרוף ותאומים זהים: מבוי סתום בחקירת התאונה הקטלנית

החשוד אנטון פרל הנהג שחשוד בתאונת פגע וברח ועורך הדין זוהר ברזילי. מרץ 2015. דרור עינב
אנטון פרל בהארכת מעצרו/דרור עינב

כשהגיעו לנתיבי איילון, כ-500 מטרים לפני מחלף וולפסון בחולון, סטה כלי הרכב שמאלה ופגע במעקה הבטון בצד שמאל של הכביש. בעקבות כך, איבד אנטון את השליטה על כלי הרכב, פגע במעקה נוסף, וכלי הרכב התלקח ועלה באש. כתוצאה מהתאונה נפלט בוקטי מכלי הרכב והוטל על הכביש בסמוך. בת זוגו יצאה מכלי הרכב כשהיא חבולה ופצועה. עוברי אורח סייעו להוציא את אנטון ממושב הנהג ומיכאל יצא בכוחות עצמו כשהוא חבול ופצוע גם כן. לאחר שאנטון חולץ, נמלטו הנאשמים ממקום התאונה כשהם מותירים אחריהם את בני הזוג כשהם פצועים ומדממים במקום. השניים נעצרו במרחב של כקילומטר ממקום התאונה בתום סריקות של המשטרה.

בוקטי פונה מזירת התאונה לבית החולים במצב אנוש. הוא הוכנס לחדר ניתוח, אך בסופו של דבר נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. לבת זוגו נגרמו סימני חבלה מרובים כתוצאה מהתאונה.

רכב התלקח לאחר שהתנגש במעקה בטיחות בדרך איילון, בסמוך למחלף וולפסון שבחולון. חטיבת דובר המשטרה
כלי הרכב השרוף לאחר התאונה/חטיבת דובר המשטרה

תחילה התקשו במשטרה לקבוע מי משני האחים הוא שנהג בכלי הרכב בעת התאונה. כל אחד מהאחים טען בעקביות כי לא הוא שנהג. הם לא הטילו את האשמה זה על זה, אלא טענו כי אינם זוכרים מי נהג. כמו כן, כלי הרכב נשרף כליל בעקבות התאונה, מה שהקשה עוד יותר על החוקרים לפענח את התעלומה. עם זאת, באחת מחקירותיו הודה אנטון כי הוא זה שנהג בכלי הרכב בליל התאונה. בהמשך הוא חזר בו מהודאה זו, אך בסופו של דבר הוא עומת עם סרטון ממצלמת אבטחה שתיעדה אותו ממלא דלק דקות ספורות לפני התאונה, הודה שוב והביע חרטה על מעשיו.

שני האחים נאשמים בסעיפים של הריגה, הפקרה אחרי פגיעה, חבלה חמורה, וכן בנהיגה ללא רישיון נהיגה וללא ביטוח במקרים שונים. כמו כן, מיכאל נאשם באי-עמידה בחובת הנוסע להתקשר לגופי הצלה. הפרקליטות ביקשה לעצור את אנטון פרל עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

לפניות לכתבת: gali.gnt@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully