וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: חייל ירה לעבר נערה שסירבה להתנשק עמו

חייל מבאר שבע נעצר בחשד שהשתמש בנשקו וירה לכיוון המדרכה לאחר שנערה שעמה שוחח הדפה אותו כשניסה לנשקה. הוא הועבר לחקירת המשטרה הצבאית, שם הודה במעשה. בימים הקרובים יוגש נגדו כתב אישום

אילוסטרציה חייל צה"ל. GettyImages
"ישנה חשיבות רבה לפנייה למשטרה בזמן אמת דבר"/GettyImages

שוטרי תחנת באר שבע עצרו הבוקר (שבת) חייל תושב באר שבע בחשד שירה במהלך הלילה מנשקו לעבר קבוצת בנות – זאת, לאחר שניסה לנשק אחת מהן והיא סירבה. בתום החקירה החייל הועבר לידי המשטרה הצבאית, שם הודה במעשה. בימים הקרובים יוגש נגדו כתב אישום.

בשעות הלילה הגיע דיווח למוקד 100 של המשטרה על ירי שנשמע באחד מרחובות העיר. שוטרים שהגיעו לזירה מצאו קליעים ואיתרו בסמוך למקום קבוצת נערות. לאחר שסירבה בתחילה לשתף פעולה, בהמשך סיפרה אחת הנערות כי בזמן שישבה עם חברותיה, הגיע בחור שלא הכירו אותו. לדבריה, לאחר שיחה קצרה הוא ניסה לנשק אחת מהן והיא דחתה אותו. לטענתה, הוא עזב את המקום וחזר כעבור כמה דקות עם נשק, אז ירה לעבר המדרכה ונמלט מהמקום.

עוד בוואלה חדשות
האנשים שלא שוכחים שהייתה מלחמה בקיץ, גם בזמן בחירות
טרגדיה כפולה בנתניה: הבת קפצה מהחלון שממנו נפלה השבוע אמה אל מותה

לאחר עדותה, בלשי יחידת הנוער של תחנת באר שבע החלו בסריקות תוך תחקור השכנים ועדי ראייה נוספים. בתום חקירה מאומצת, עלה החשד כי ככל הנראה מדובר בחייל תושב באר שבע וביחד עם המשטרה הצבאית החלו פעולות לאיתורו. החייל אותר והועבר לחקירה בתחנת משטרת באר שבע, שם, כאמור, הודה במעשה.

קצין החקירות של תחנת באר שבע, רב-פקד דורון אלוני, ציין כי "מרגע הדיווח על האירוע במוקד 100 הוקפצו לזירה כוחות משטרה גדולים, ובתום סריקות ופעולות חקירה ומודיעין החייל אותר". עוד הוא ציין כי "ישנה חשיבות רבה לפנייה למשטרה בזמן אמת דבר" וכי המשטרה תפעל "באפס סובלנות כלפי אירועים מעין אלה ותביא למיצוי הדין עם החשוד".

  • עוד באותו נושא:
  • באר שבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully