וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

4 נערים חשודים שאנסו נערה מוגבלת בשכלה באתר בנייה בקריות

13.3.2015 / 11:56

לפי החשד, הארבעה, בני 17-15, אנסו את הצעירה, בת 15, במבנה נטוש בקריית אתא. עובר אורח שמע את צעקותיה והבריח אותם. באותו היום הם נעצרו. אמה: "רצחו את הנפש של הבת שלי ולנו הרסו את החיים"

צילום: ערן גילווארג עריכה: מתן חדד

ארבעה נערים בני 17-15 מקריית אתא חשודים שאנסו השבוע נערה בת 15 הסובלת מפיגור שכלי קל. לפי החשד, ביום שלישי האחרון, קיים אחד הנערים עם הנערה יחסי מין בהסכמה במבנה נטוש באתר בנייה בעיר. לאחר מכן, הגיעו למקום שלושה נערים נוספים, ואז לפי החשד אנסו אותה הארבעה. עובר אורח שעבר במקום שמע צעקות מהמבנה, הבריח משם את הנערים והזעיק את המשטרה. באותו היום הם נעצרו, וביום רביעי הורה בית משפט השלום בחיפה על הארכת מעצרם ביומיים. היום (שישי) הוארך מעצרם שוב עד ליום ראשון. החשדות המיוחסים לנערים הם אונס ושימוש בכוח ללא הסכמה חופשית.

עוד בוואלה חדשות:
סקר וואלה חדשות: הרצוג מוביל, אך יתקשה לגבש קואליציה
קרי ואבו מאזן ייפגשו במצרים לדון במשבר הכלכלי ברשות
26 אלף רצים: מרתון ירושלים יצא לדרך, ועמו החסימות

אתר הבנייה שבו נאנסה הנערה עם הפיגור הקל בקריית אתא על ידי שלושה נערים. ערן גילווארג
אתר הבנייה שבו נאנסה לכאורה הנערה/ערן גילווארג

"רצחו את הנפש של הבת שלי ולנו הרסו את החיים", אמרה לוואלה חדשות אמה של הנערה. לדבריה, מאז המקרה בתה בוכה, נקלעת להתקפי זעם, מכורבלת ושואלת שוב ושוב למה עשו לה את זה. "היא מוגבלת בשכלה, אבל מבינה מה קרה לה", אמרה האם, שהוסיפה כי לא תשקוט ולא תנוח עד שהנערים שפגעו בבתה, לדבריה, יבואו על עונשם. "המעשה שהם עשו הוא ממש כמו רצח. רצחו את הנפש של הילדה, את התמימות שלה". לטענתה בתה יצאה ביום שלישי בסביבות 18:00 עם נערה אחרת. אותה נערה השאירה אותה עם שני נערים אחרים שאינם מוכרים לה, ואלו קראו לשני נערים נוספים שהגיעו למקום.

שלושה מהנערים מיוצגים על ידי עורך הדין תומר נווה. לדבריו, נווה הנערה הגיעה למקום לצורך קיום יחסי מין עם בני גילה והדבר לא נעשה בכפיה. שני נערים נמלטו מפני השכן שאיים עליהם וחשוד אחר נותר במקום, עזר לנערה להתלבש והרים אותה.

נווה פנה לשופטת אורית קנטור מבית משפט השלום לנוער בחיפה כי תשחרר את החשודים למעצר בית, אולם השופטת החליטה להאריך את מעצרם עד ליום ראשון מאחר ועל המשטרה לבצע פעולות חקירה נוספות שמחייבות את השארת החשודים במעצר. בנוסף, שחרורם עלול לגרום לשיבוש הליכי חקירה, בכך שישפיעו על עדים או יעלימו ראיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully