וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל סכסוך פנימי: צנתורי המוח באיכילוב יופסקו ל-3 חודשים

12.3.2015 / 1:30

את ההחלטה קיבל משרד הבריאות עקב עדויות לפיהן התנהגותו של מנהל המחלקה לנוירו-רדיולוגיה פולשנית עלולה במקרים מסוימים לסכן חיי אדם. מה-1 באפריל יתקיימו אך ורק צנתורים של חולים שלקו בשבץ מוחי

בית חולים איכילוב. שרון בוקוב
נוצרה אווירה עכורה. איכילוב/שרון בוקוב

משרד הבריאות הורה לעצור את הצנתורים בבית החולים איכילוב בתל אביב החל מה-1 באפריל, למשך שלושה חודשים, עקב סכסוך פנימי בין הרופאים במחלקה הנוירוכירורגית. במרכז הסכסוך עומד ד"ר שמעון מימון, מנהל המחלקה לנוירו-רדיולוגיה פולשנית, שעל פי עדויות, נהג להשמיע באוזני הצוות רפואי, ואף בפני חולים ובני משפחותיהם, ביקורת קשה לגבי איכות הטיפול בחולים ולגבי יכולותיהם המקצועיות של עמיתיו. מדובר בצנתורי המוח בלבד, בעוד שצנתורי הלב נמשכים כסדרם.

משרד הבריאות הקים ועדה מיוחדת לבדיקת ההתרחשויות במחלקה, בפניה נטען כי יחסיו של ד"ר מימון עם עמיתיו ומנהליו הגיעו לשפל המדרגה עד כדי כך שמנהלו הישיר, פרופ' צביקה רם, הודיע להנהלת בית החולים כי הוא מסיר ממנו את אחריותו והתריע בפני הוועדה כי התנהגותו עלולה במקרים מסוימים לסכן חיי אדם. "ללא ספק, לאווירה העכורה שנוצרה סביב ועקב התנהלותו של ד"ר מימון, השלכות שליליות על כלל האווירה בבית החולים", כתבו חברי הוועדה.

עוד בוואלה חדשות:
החורף עוד כאן: הגשם חוזר, חשש משיטפונות באילת
הושגה פשרה: נמנעה השביתה הכללית היום באזור הדרום
תיעוד: עוברי אורח מחלצים בן 3 שננעל ברכב בראשון לציון

חדר ניתוח ניתוח קיסרי. ShutterStock
מי שיזדקק לצנתור בזמן הקרוב יצטרך להמתין/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully