וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: הפילה העיוורת שסבלה מהתעללות שוחררה לחופשי

10.3.2015 / 13:00

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה חדשות את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה

יו"ר המחנה הציוני, יצחק הרצוג, התייחס היום לתהליך המדיני. כשנשאל על עמדתו לגבי הסדר בירושלים אמר: "המצב בו אנו נמצאים מול הפלסטינים הוא מצב של עימות. לדבר אתנו על ירושלים זה מהלך הזוי מפני שאנו עדיין לא יודעים אם יהיה מישהו שישב אתנו בכלל".

יותר מ-1,000 מעובדי קבוצת כיל הפגינו היום מול משרדי הנהלת החברה בתל אביב. המפגינים קראו לממשלה להתערב במשבר, ולהביא לביטול הפיטורים באופן מיידי.

יו"ר כולנו, משה כחלון, הגיב לפרסום הדוחות השנתיים של הבנקים בישראל, בהם גם בנק הפועלים. לדבריו, "קשה שלא לחוש זעם על הסתירה שבין רווחי העתק של הבנק לבין כוונתו לפטר 600 עובדים". כחלון הוסיף כי "ממשלת לפיד-נתניהו חששה ולא טיפלה במונופול הבנקאי".

הכירו את לאקהי, פילה כבת 60 שרוב חייה הייתה נתונה בשבי. בעליה של לאקהי השתמש בה להופעות רחוב וגיוס כסף, התעלל בה קשות ואף גרם לה לעיוורון בשתי עיניה. השבוע, הועברה לאקי לשמורת טבע מוגנת בעיר מאת'ורה שבהודו, לאחר שבית המשפט הצליח לשחרר אותה מבעליה.

תחזית מזג האוויר: היום יוסיף להיות חם מהרגיל. מחר – התקררות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully