וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזעזע: ילדה בת תשע אולצה לרוץ שלוש שעות ללא הפסקה - עד שמתה

אמה החורגת וסבתה של סוואנה הארדין הקטנה הכריחו אותה לרוץ במשך שלוש שעות כעונש, לאחר שאכלה ממתק. כעת הן מואשמות ברצח

בואו להיות חברים שלנו בפייסבוק

רצח סוואנה הרדין. יוטיוב, צילום מסך
ילדה חייכנית ותלמידה מצטיינת. סוואנה הארדין/צילום מסך, יוטיוב

סוואנה הארדין בת התשע מאלבמה שבארה"ב שיקרה לאמה וסבתה בנוגע לאכילת חטיף שוקולד. השקר הקטן הזה הוביל למותה של הילדה, לאחר שנענשה בצורה אכזרית במיוחד. על פי הדיווח ב"ניו יורק פוסט", הן אילצו אותה לרוץ במשך שלוש שעות רצופות, עד שהיא התמוטטה ומתה מספר ימים לאחר מכן. שכנים שראו את הילדה רצה בחצר לא חשדו שמשהו אינו כשורה ולכן לא דיווחו לרשויות על המקרה.

אמה של סוואנה התקשרה לשירותי החירום רק לאחר שהיא התמוטטה, ומסרה כי היא אינה מגיבה. סוואנה נלקחה לבית החולים, שם עברה שבץ לאחר שהתייבשה, והוחזקה בחיים בעזרת מכונות. אביה, אשר שהה מחוץ למדינה באותו הזמן, היה זה שהחליט לנתקה בסופו של דבר ממכונת ההנשמה.

רצח סוואנה הרדין. צילום מסך יוטיוב, עיבוד תמונה
ג'סיקה הארדין וג'ויס גרארד/עיבוד תמונה, צילום מסך יוטיוב

כאשר המשטרה החלה לחקור את המקרה, הם גילו כי סוואנה סבלה מהתעללות מתמשכת והזנחה. למרות זאת, השכנים והמורים תיארו ילדה מתוקה שלא הפסיקה לחייך. "היא הייתה מאושרת מאוד בבית הספר, תלמידה מצטיינת שאהבה מתמטיקה. סוואנה תמיד חייכה והאירה את היום בנדיבותה הרבה", סיפרה מנהלת המוסד החינוכי בו למדה.

המקרה המזעזע אירע בשנת 2012 באלבמה, וטלטל את ארצות הברית כולה. כעת, אחרי שלוש שנים, נפתח משפטה של ג'ויס גרארד בת ה-49, סבתה של סוואנה שמואשמת ברצח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully