וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעלומה באירופה: מי הרעיל את המשתתפים בתחרות הכלבים?

חמישה כלבים הורעלו במכוון בתערוכת הכלבים הותיקה והמפורסמת ביותר בעולם. שניים מהם לא שרדו ומתו ימים לאחר מכן. "הפושע גרם לכלבים ייסורים רבים", אמר אחד הבעלים

בואו להיות חברים שלנו

ג'אגר הכלב. דיילי מייל, צילום מסך
בבטנו של ג'אגר נמצאו חתיכות של בשר מורעל/צילום מסך, דיילי מייל

קהילת הכלבים באנגליה רועשת וגועשת לאחר שטרגדיה פקדה את תחרות הכלבים השנתית והיוקרתית "קרפטס", שמתקיימת בברמינגהאם: חלק מהכלבים שהתמודדו בתחרות הורעלו והמתמודדים ג'אגר, כלב מסוג סטר אירי, מת יום לאחר התחרות בביתו בבלגיה. על פי הדיווח ב"דיילי מייל", מספר שעות לאחר מכן מת כלב מסוג שי טסו שהשתתף גם הוא בתחרות.

ג'אגר, שהיה בן שלוש במותו, הגיע למקום השני בתחרות. בסוף השבוע האחרון התמוטט בביתו, אך כשהוטרינר הגיע לא נותר לו מה לעשות - והוא נאלץ לקבוע את מותו. "קראתי לו לבוא לאכול והוא פשוט התמוטט. ג'אגר החל לעשות צרכים על עצמו, ואחרי כמה דקות נכנס לתרדמת ומת", סיפרה בעליו, אלכסנדרה לוראס.

הוטרינר החליט שנסיבות מותו של הכלבלב האומלל חשודות, והחליט לבצע בו נתיחה שלאחר המוות. תוצאות הנתיחה אישרו את מה שכולם חששו ממנו: בקיבתו של ג'אגר היו פיסות בשר בקר שהורעלו לפני שניתנו לו.

ג'אגר הכלב. דיילי מייל, צילום מסך
ג'אגר ודי מיליגן-בוט בתחרות הכלבים היוקרתית בברמינגהאם/צילום מסך, דיילי מייל

די מיליגן-בוט, שגידלה גם היא את ג'אגר, לא מצליחה להרגע ממותו האכזרי. "אני יכולה רק לקוות שמדובר במעשה אכזרי שעשה אדם שעבר במקום באופן מקרי, והחליט להמיט ייסורים ומצוקה על התחרות. אני מקווה שלא מדובר בבעלים של כלב אחר".

לאחר שפורסם מותו של ג'אגר נודע על מותו של כלב נוסף שהשתתף בתחרות, מסוג שי טסו, ודווח על עוד שלושה כלבים שחשו ברע במהלך ואחרי התחרות, וסבלו מתסמינים דומים שכללו הקאות תכופות ופרכוסים. כל הכלבים שהורעלו זכו בפרסים שונים. "ראיתי כלב עטור פרסים מפרכס יום אחרי התחרות. עיניו התגלגלו והבעלים שלו נראו נסערים וחסרי אונים", סיפר אחד השופטים.

הנהלת התחרות פרסמה הודעת תנחומים, אך לא מיהרה למצוא את האשם בפשע הנתעב. "אנחנו המומים וכואבים את מותום של הכלבים, וליבנו נמצא עם הבעלים שלהם. עם זאת, לא נוכל לעשות דבר עד שנקבל לידינו את דו"ח הרעלים מהוטרינר". המשטרה פתחה בחקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully