וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישה דברים שאתם צריכים לדעת היום

רגע לפני שהיום מתחיל ואתם צוללים לעומס בעבודה או בלימודים, קבלו חמישה דברים שאתם ממש צריכים לדעת היום

אפל ווטש

השעון החכם של אפל, ספטמבר 2014. AP
השעון החכם של אפל, ספטמבר 2014/AP

אתם צריכים לדעת שהיום תציג חברת אפל את שעון ה"אפל ווטש", ינתן הסבר על יכולתיו וייחשף מועד השקתו. יצרניות הסלולר האחרות כבר הציגו שעונים חכמים וחברת אפל מפגרת אחר מתחרותיה. שעון החברה דיגיטלי ויש לו ממשק שמשלב מסך מגע וכפתור סיבוב שמותקן בצדו. בשעון מותקנים חיישני דופק ושאר מרכיבים שאמורים להשלים אפלקציית בריאות וכושר והיום החברה צפויה להציג יכולות אלו. מדובר בפעם הראשונה מאז מכשיר האייפד שחברת אפל נכנסת באופן משמעותי לתחום אלקטרוניקה קיים ולא יוצרת אחד חדש.

בית"ר ירושלים – מכבי תל אביב

נוסא איגייבור שחקן מכבי תל אביב (שמאל) מול חנן ממן שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
נוסא איגייבור שחקן מכבי תל אביב (שמאל) מול חנן ממן שחקן בית"ר ירושלים/ברני ארדוב

אתם צריכים לדעת שהערב יתקיים המשחק המרכזי במחזור ה-25 בליגת העל בכדורגל, כשבית"ר ירושלים תארח את מכבי תל אביב באצטדיון סמי עופר בחיפה. האלופה והמוליכה מתל אביב תנסה ליצור מומנטום לאחר ההעפלה לחצי גמר הגביע ביום רביעי וההתאוששות מהמשבר שפקד אותה בשבועות שלפני כן, בעוד בית"ר תבקש להפתיע ולעשות צעד גדול לעבר הפלייאוף העליון. שתי הקבוצות נפגשו בחיפה גם בסיבוב הקודם, אז הסתיים המשחק ב-1:1, וזו תהיה הפעם הראשונה בהיסטוריה שהן נפגשות פעמיים בעונה אחת באותו אצטדיון שאינו ממוקם בתל אביב או בירושלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

יום הולדת לברבי

בובות ברבי. AP
בובות ברבי/AP

אתם צריכים לדעת שהיום הוא יום הולדתה של בובת הברבי שחוגגת 56 שנים. ברבי הוצגה לראשונה ביריד צעצועים ב-9 במרץ 1959 בניו יורק ונקראה על שמה של הילדה ברברה, בתה של הוגת הרעיון – רות הנדלר. ברבי היא בובת פלסטיק שמיוצרת על ידי חברת הצעצועים מאטל ונמכרת ברחבי העולם בהיקפים של מיליארדי דולרים. ייחודה של ברבי היה כי לראשונה הוצגה בובה לילדות שדמותה היא של אישה בוגרת ומפותחת אשר מכירתה מלווה בתעשייה שלמה של מוצרים נלווים. ביקורת רבה הופנתה במהלך השנים כלפי מעצביה של ברבי בשל ממדי גופה האנורקטיים.

יום הולדת לז'ולייט בינוש

ז'ולייט בינוש בעת ראיון לוואלה! אופנה, תל אביב, 26 יוני 2013. נמרוד סונדרס
ז'ולייט בינוש בעת ראיון לוואלה! אופנה, תל אביב, 26 יוני 2013/נמרוד סונדרס

אתם צריכים לדעת שהיום לפני 51 שנים, בשנת 1964, נולדה שחקנית הקולנוע הצרפתייה וזוכת פרס האוסקר ז'ולייט בינוש. את פרס האוסקר כשחקנית המשנה הטובה ביותר קיבלה בינוש על הסרט "הפצוע האנגלי" שם גילמה אחות קנדית במלחמת העולם השנייה. לאחר מכן כיכבה גם בסרט "שוקולד" ו"בלגעת במילים" לצידו של ריצ'רד גיר. את פריצתה הראשונה עשתה בינוש בשנת 1988 בסרט "הקלות הבלתי נסבלת של הקיום" ולאחר מכן זכתה בפרס האוסקר האירופי על משחקה בסרט "הנאהבים מפון נף".

יום הפאניקה

לחץ. ShutterStock
לחץ/ShutterStock

אתם צריכים לדעת שהיום מציינים את יום הפאניקה. ביום זה כל אחד מוזמן לתת דרור למצבי הבהלה שרובנו מדחיקים ומדכאים בכל יום ולתת יד חופשית לרגש הזה. פאניקה היא הפרעה המסווגת כמחלה פסיכיאטרית בקטגורית הפרעות החרדה. אדם הסובל מפאניקה יאובחן ככזה בעקבות התקפי חרדה חוזרים כאשר הוא חש דאגה מחזרתם. בזמן התקף פאניקה יחוש האדם חרדה מעורבת בתחושת אימה וחשש מפני סכנה – קצב פעימות ליבו יאיץ, הוא יסבול מקוצר נשימה והזעה, צמורמורות ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully