וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעיר החשוד ברצח בת ה-67 מחולון ישוחרר ממעצר

8.3.2015 / 12:20

החשוד, תושב בת ים בן 18, נעצר ביום שני בחשד שרצח את בלה משיח במהלך שוד אלים, אך המשטרה החליטה לשחררו לאחר שלא נמצאו ראיות הקושרות אותו למעשה. הוא נעצר ושוחרר ממעצר כבר חמש פעמים בחודש האחרון

צילום: דוד קורן, עריכה: גדי וינסטוק

(בסרטון: תיעוד הארכת מעצרו הקודמת של החשוד)

המשטרה צפויה לשחרר היום (ראשון) ממעצר את אור עמר בן ה-18, שנעצר בשבוע שעבר בחשד לרצח בלה משיח בת ה-67 במהלך שוד אלים בחולון. זאת, לאחר שהמשטרה לא מצאה ראיות הקושרות אותו למעשים.

עם היוודע מותה של משיח בבית החולים וולפסון בעיר, לפני שבוע וחצי, הנחה מפקד משטרת מחוז תל אביב, ניצב בנצי סאו, לתת קדימות עליונה לתיק החקירה. המשטרה הקצתה מספר גדול של חוקרים, אנשי מודיעין ובלשים כדי לקדם את החקירה. בין היתר, הגיעו השוטרים שוב לזירת הפשע בסמוך לבית החולים בניסיון למצוא רמז שיוביל אותם לפענוח הפשע.

ביום שני האחרון נעצר עמר, תושב בת ים, בחשד לרצח, ויום לאחר מכן הוארך מעצרו בשלושה ימים. מחומר החקירה עלה כי בחודש האחרון היה עמר עצור חמש פעמים בחשד למעורבות בעבירות אלימות שונות, וכיממה לפני שבוצע השוד של משיח, שחרר אותו בית המשפט לאחר שנעצר בעקבות השחתת רכוש. במשטרה היו בטוחים כי עמר ביצע את השוד האלים של משיח, אך לא הצליחו לקשור אותו למעשה.

לקריאה נוספת:
כך תנסה המשטרה לפענח את השוד האלים שהפך לתיק רצח
בלה נשדדה באלימות ומתה לאחר שבוע מפצעיה

בלה משיח, בת 67, שנשדדה באלימות בחולון ומתה מפצעיה. באדיבות המשפחה
חשבה כי לא נפגעה אך כעבור כמה שעות חשה ברע. משיח/באדיבות המשפחה

משיח הותקפה בחודש שעבר בידי אלמוני ששדד אותה בסמוך לבית החולים וולפסון בחולון ומתה שבוע לאחר מכן מפצעיה בבית החולים. לפי החשד, התוקף התנפל עליה בעת שהלכה בסמטה בדרכה הביתה בשעות הבוקר. הוא חטף את תיקה, חבט בה והפילה אל הקרקע, ומיד לאחר מכן הוא נמלט מהמקום. משיח הצליחה לקום ולצעוד לבית של חבר שגר בסמוך, אך לאחר זמן קצר היא התמוטטה.

האישה פונתה לבית החולים איכילוב כשהיא מחוסרת הכרה. הרופאים אבחנו אצלה שטף דם תוך-גולגולתי והיא אושפזה במצב אנוש. אחרי מאבק ממושך על חייה, העריכו הרופאים כי מצבה של משיח אינו הפיך וכי אפסו הסיכויים להצילה. יומיים לאחר מכן נקבע מותה.

"מי שעשה את הפשע הזה לא גנב רק את התיק של אימא שלי, אלא גנב לה את החיים. זה לא בן אדם, זה איש בלי מצפון", אמרה בשעתו ויקטוריה, בתה של משיח, בעקבות מות אמה. לדברי הבת, תחילה חשבה משיח כי לא נפגעה, אך כעבור שלוש שעות היא חשה ברע. "היו לה בחילות וכאבי ראש", סיפרה הבת. "אחרי זה היא התעלפה, ומאז היא הייתה מחוסרת הכרה".

לפניות לכתב אבי אשכנזי: aviash123@walla.co.il

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • חולון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully