וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחזה לרופא בבתי חולים במשך 4 חודשים - ונתפס. צפו

5.3.2015 / 17:10

תושב אחד הכפרים בגליל התחתון חשוד כי נהג להסתובב במחלקות השונות בבתי החולים רמב"ם וכרמל שבחיפה, כשהוא לובש חלוק לבן ועונד שרוך עם תג עובד. לדבריו, הוא למד רפואה באיטליה אך נכשל בבחינות

צילום: דוברות בית החולים רמב"ם, עריכה: יאיר דניאל

צעיר בן 28, תושב אחד הכפרים בגליל התחתון, נעצר היום (חמישי) בחשד שהתחזה לרופא מתמחה בבתי החולים רמב"ם וכרמל שבחיפה. הצעיר נעצר בעקבות תלונה שהגיש מכר שלו לבית החולים רמב"ם, ומחקירתו עולה כי המניע העיקרי למעשיו הוא ככל הנראה חלומו להיות רופא, לאחר שלא עבר את בחינות ההסמכה.

על פי החשד, בארבעת החודשים האחרונים נהג הצעיר להסתובב בבית החולים רמב"ם כשהוא לבוש מדי צוות כחולים, חלוק רופא לבן ועונד שרוך הנראה כתג עובד. מהחקירה עולה כי המתחזה סיפר לעובדים ולרופאים שהוא מתמחה ברפואת ילדים ושהוא לומד בפקולטה לרפואה הסמוכה לבית החולים. על פי העדויות, הוא נצפה על ידי צוות העובדים במחלקת טיפול נמרץ, במחלקת כירורגית חזה ובמחלקות נוספות, אולם לא העניק טיפול לחולים ולא ערך בדיקות. כמו כן, במשטרה העריכו כי החשוד נהג לישון בבחדרי ההמתנה ובחדרי הצוות שבשטח בית החולים.

עוד בוואלה חדשות:
אחרי שהתגברה על המחלה: גם עמית זכתה להתחפש כמו ילדה רגילה
תחקיר הסרטון: הלוחם ששיסה הכלבים בפלסטיני – לא מ"עוקץ"
הליכוד דוחה את דברי בנט על ממשלת אחדות: "נפנה לבית היהודי"

החשוד לא הסתפק בבית חולים אחד, והתחזה ככל הנראה למתמחה גם בבית החולים כרמל. עם הגשת התלונה על ידי מכרו, בדקו בהנהלת בית החולים אם שמו של החשוד מופיע ברשימת העובדים, ובמהרה התברר שהוא לא נמנה על צוות המתמחים. במסגרת החקירה, שניהל ניצב-משנה אבי אדרי, מפקד תחנת חיפה, הופצה תמונתו בקרב הצוות הרפואי וכמה רופאים אישרו שזיהו אותו מסתובב בשטח בית החולים. בהנהלה הדגישו כי החשוד לא בא במגע עם חולים ולא העניק טיפול רפואי לחולים.

לאחר שנעצר, סיפר החשוד בחקירתו כי הוא למד רפואה באיטליה אך לא הוסמך מאחר שלא עבר את הבחינה הסופית. חלומו היה להיות רופא ולכן, לטענתו, רצה להשתפר על ידי "למידה בשטח". הוא יובא מחר לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בחיפה.

ד"ר קרין מרידור, מנהלת מחלקת המעצרים בסניגוריה הציבורית מחוז חיפה, התייחס לנושא ואמרה: "למיטב הבנתנו, החשוד הינו סטודנט לרפואה באיטליה, ללא עבר פלילי, שעומד בפני מבחן הסמכה בארץ. לטענתו, הסיבה היחידה להיכנס לספריית בית החולים, היתה ללמוד לקראת המבחן. חשוב להדגיש שלחשוד לא היה כל מגע עם חולים או מטופלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully