וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: יצא "להתאוורר" ממעצר הבית - ופרץ לבתים

5.3.2015 / 13:22

תושב נתניה, שנעצר יחד אתמול עם שלושה חשודים נוספים, גנב עמם, על פי החשד, מחשבים מבתים פרטיים בעת שהיה אזוק באזיק אלקטרוני בגין פריצה לרכב בשנה שעברה. המעשים בוצעו ככל הנראה בבקרים שבהם הותר לו לצאת מביתו לכמה שעות

כנופיית פורצים שפעלה בנתניה, גנבה מחשבים. מרץ 2015. חטיבת דובר המשטרה
המחשבים הניידים שנתפסו/חטיבת דובר המשטרה

שוטרי היחידה המרכזית (ימ"ר) של משטרת מחוז המרכז עצרו אתמול (רביעי) ארבע תושבי נתניה בשנות ה-20 וה-30 לחייהם החשודים בהשתייכות לכנופיית פורצים שפעלה באזור, וגנבה רכוש בעל ערך מבתי מגורים ומכלי רכב. מהחקירה עולה כי החשוד המרכזי מבין הארבעה ביצע את העבירות המיוחסות לו בעת שהיה במעצר בית עם אזיק אלקטרוני.

הגבר פרץ על פי החשד לכלי רכב בשנה שעברה והושם בשל כך, כאמור, במעצר בית. כעת, על פי החשד, הוא השתתף בפריצות בבקרים שבהם הותר לו לצאת מביתו כדי "להתאוורר". עוד עולה מהחקירה כי בעת ביצוע המעשים נהג ברכב לאחר שרישיונו נפסל.

עוד בוואלה חדשות:
יהודי גרמניה מסרבים להיכנע לאנטישמים החדשים
נתניהו אחשוורוש, הרצוג מרדכי: העלדיאדע בחולון יוצאת לדרך
דיווח: קרי מציע למדינות המפרץ "מטרייה גרעינית" נגד איראן

החקירה, שנוהלה במחלק שרון בימ"ר מרכז בפיקוד רב-פקד רותם גיל, הובילה למעצר ארבעת החשודים כשברשותם רכוש גנוב, לרבות מחשבים ניידים שנגנבו מפריצות לרכב ולדירות של תושבי נתניה.

עם מעצר הכנופיה אתמול ותפיסת הרכוש, הוחזרו המחשבים הניידים לשתי תושבות העיר שמהן הם נגנבו. על פי הערכת החוקרים, הארבעה היו מעורבים בפריצות נוספות באזור נתניה. הם יובאו היום לבית משפט השלום בפתח תקווה, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרם.

לפניות לכתב אבי אשכנזי: aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully