וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצינה תובעת פקוד במאה אלף שקל: "הפיץ ששכבתי עם חיילים"

5.3.2015 / 7:30

קצינת צה"ל תובעת חייל ששירת תחתיה, לאחר שפרסם כתבה באתר שניהל ובה טען כי קיימה יחסי מין עם שני חיילים בבסיס בצריפין. בכתב התביעה נטען כי עשה זאת משום שדרשה ממנו לגלח את זקנו

אילוסטרציה חייל צה"ל. GettyImages
החייל שילם כבר פיצויים בסך 8,600 שקלים/GettyImages

בבית משפט השלום בירושלים הוגש לאחרונה כתב תביעה בסך מאה אלף שקלים נגד חייל משוחרר ששירת בבה"ד 6, בטענה שהפיץ שמועות באינטרנט על מפקדתו לשעבר בהן נטען שקיימה יחסי מין עם שני חיילים בבסיס צריפין שבו שירתו. הנתבע אף טען לכאורה כי נפתחה חקירת מצ"ח בנושא, אולם טענה זו התבררה כבדויה.

על פי כתב התביעה, החייל בדה את הסיפור ופרסם את הכתבה באתר "דנה סלבס", שאותו ניהל, תוך פירוט שמה המלא של הקצינה. זאת, על מנת להתנקם בה בעקבות אירוע שקרה בדצמבר 2013, אז דרשה ממנו שיגלח את זקנו על פי פקודות הצבא. "לאחר כמה דקות, בזמן שהתובעת תדרכה מחלקה אחרת של חיילים, ניגש הנתבע לתובעת ואמר לה בצעקות 'מי את... (קללות, י"א) אני אעלה תמונה שלך בביקיני לפייסבוק. תזכרי את המילים שלי - את לא תוכלי ללכת היום", נכתב בכתב התביעה. "הנתבע, מתוך כוונה לפגוע בשמה הטוב של התובעת, ומתוך רצון לפגוע בתובעת, פרסם כתבה באתר אינטרנט שבניהולו".

עוד בוואלה חדשות
משפחת ההרוג מרהט זועמת: "שוטר הרג את בננו וקיבל פרס"
אפקט הנאום: שני סקרים מצביעים על התחזקות הליכוד

בכתבה, הנושאת את הכותרת "הותר לפרסום: קצינה קיימה יחסי מין", נכתב כי הקצינה האמורה חשודה שקיימה יחסי מין כמה פעמים עם שני חיילים, בזמן שהותה במחנה צריפין - אף על פי שהאירוע לא התרחש. בסיום הכתבה, רשם הנתבע תגובה שקיבל כביכול מדובר צה"ל, ובה נכתב כי "נפתחה חקירת מצ"ח" וכי "צה"ל רואה התנהגות הקצינה בחומרה". מבדיקת וואלה חדשות עולה שגם תגובה זו שקרית ומעולם לא נמסרה.

בעקבות פרסום הכתבה הגישה הקצינה תלונה. בית הדין הצבאי המחוזי בתל אביב גזר על החייל עבודות צבאיות למשך חודשיים במקום מאסר, פיצויים בסך 8,600 שקלים ומאסר על תנאי. החייל והקצינה השתחררו בינתיים, אך כעת תובעת הקצינה את החייל תביעה אזרחית ב-100 אלף שקלים על לשון הרע, תוך שהיא מציינת שבעת הגשת התביעה, הכתבה עדיין נמצאת באתר ולא הוסרה ממנו.

לפניות לכתב יאיר אלטמן: talk2yaira@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully