וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה השאירה שלט רומנטי לגבר זר שראתה בפארק. כיצד הוא הגיב?

שרה ישבה בפארק ליד הים כשגבר זר ששיחק עם כלבו בסמוך חייך אליה - ונעלם. היא החליטה להשאיר שלט רומנטי במקום בו נפגשו ולהציע לו לצאת לדייט. כשהסיפור הגיע לפייסבווק, זהותו של הגבר התגלתה

השלט של שרה. פייסבוק, צילום מסך
השלט ששרה השאירה לוויליאם. היא ציירה אותו למקרה שלא יצליח לקרוא/צילום מסך, פייסבוק

מתברר שהרשתות החברתיות לא הרסו כל חלקה טובה, ורומנטיקה מהסוג הישן והמקסים עדיין קיימת. קחו לדוגמא את שרה, בחורה צעירה שישבה בפארק ליד החוף בוולינגטון, ניו זילנד, והבחינה בגבר ששיחק עם כלבו, חייך אליה ונעלם. שרה החליטה לעשות מעשה והשאירה לגבר הנאה שלט רומנטי במקום בו נפגשו.

"האם זה אתה? ישבתי על הדשא ביום שישי והבטתי לכיוון הים. אתה שיחקת עם הכלב שלך, רצת לידי וחייכת. האם תרצה ללכת לשתות משהו או לטייל? אני נמצאת בוולינגטון לעת עתה, אבל תופסת מעבורת לפיקטון ב-3 לחודש. אני בעיר רק ללילה אחד, אבל נראה איך דברים יתפתחו. בהנחה שאתה רווק, זוכר מי אני ורוצה לצאת לשתות משהו או לטייל, אני אהיה באותו מקום ביום שלישי בין השעות אחת לאחת וחצי. אולי תחלוף על פני שוב?". שרה אפילו ציירה את הבחור ואת כלבו למקרה שלא יצליח לקרוא את השלט.

השלט של שרה. פייסבוק, צילום מסך
"תנו לשלט הזה הזדמנות כדי שהעיניים הנכונות יראו אותו!"/צילום מסך, פייסבוק

בצידו השני של השלט פנתה שרה לקהילה המקומית, וביקשה שהשלט לא יוסר ממקומו. "אל תגעו בשלט בבקשה. ברוח הסוף הטוב, תנו לשלט הזה הזדמנות כדי שהעיניים הנכונות יראו אותו. למעשה, יכול להיות שהרבה אנשים יגיעו לכאן ביום שלישי בגלל סקרנות ויתהו לגבי הבחורה עם השיער החום והבחור עם קעקוע הכוכב והכלב. האם הם ייפגשו למשקה? אני אסיר את השלט בדרכי לפיקטון ביום שלישי. תודה!".

השלט הועלה לקבוצה בפייסבוק ששייכת לחברה שמקיימת שיט תענוגות לרווקות בלבד. בתוך שעות ספורות זכה השלט לעשרות אלפי שיתופים, והגיע גם לאותו בחור אלמוני: וויליאם סקוט צ'אלמרס. וויל הגיב לתמונה וכתב שהוא מחכה בקוצר רוח ליום שלישי.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
וויליאם ושרה. פייסבוק, צילום מסך
והנה הם יחד/צילום מסך, פייסבוק

יום שלישי הגיע ושרה קיימה את הבטחתה וחיכתה על הדשא. למרבה הפלא, גם וויליאם הגיע עם בקבוק שמפניה והציג את עצמו כמו ג'נטלמן אמיתי: "שלום, אני וויליאם. היית יכולה לבקש את מספר הטלפון שלי. בואי נתרחק מההמון ונלך לשתות משהו יחד". האם השלט היה מגיע לעיניו של וויל גם בלי הפייסבוק? היינו רוצים להאמין שכן, ושרומנטיקה מהדור הישן עדיין עובדת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully