וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השוד והרצח בחולון: החשוד שוחרר ממעצר יום לפני המעשה

3.3.2015 / 14:10

כשבוע לאחר שבלה משיח בת ה-67 מתה מפצעיה בעקבות השוד האלים, המשטרה עצרה את אור עמר, בן 18 מבת ים, בחשד למעשה. עמר נעצר כבר חמש פעמים בחודש האחרון על עבירות אלימות, אך לא הוגש נגדו כתב אישום

צילום: דוד קורן, עריכה: גדי וינסטוק

אור עמר, תושב בת ים בן 18, נעצר אתמול בחשד לרצח של בלה משיח בת ה-67 במהלך שוד לפני כשבועיים בעיר – כך הודיעה הבוקר (שלישי) המשטרה. בית משפט השלום בתל אביב הורה להאריך את מעצרו בשלושה ימים, ובמהלכם הוא יישלח לבדיקה פסיכיאטרית. המשטרה מייחסת לו שורת עבירות, ובהן רצח, שוד והחזקת רכוש גנוב.

מחקירת המשטרה עולה כי יממה לפני המעשה היה עמר עצור בחשד שהטריד אישה אחרת, תושבת חולון, ושבר את דלת ביתה. מעצרו בחשד לרצח של משיח התאפשר לאחר שלפני יומיים הוא נעצר בחשד למעורבות בתיק אחר, ונותר במעצר במשך יממה משום שלא הייתה לו אפשרות לשלם 500 שקלים ערבות. במהלך מעצרו, ערכו לו שוטרי משטרת מרחב איילון תרגיל חקירה. ככל הנראה, השתילו החוקרים מדובב בתא המעצר שלו, וזה הצליח להוציא ממנו מידע בנוגע לרצח.

בחודש האחרון נעצר עמר חמש פעמים בחשד לעבירות אלימות שונות. עם זאת, המשטרה לא הצליחה לגבש נגדו ראיות ל כתב אישום, ופעם אחר פעם הוא שוחרר. הפעם השופט ירון גת, שהאריך את מעצרו, אמר שהוא סבור כי קיימת בתחת תשתית ראייתית המבססת נגדו חשד סביר. פרקליטו של עמר, עו"ד דני באומן, הכחיש בשמו את החשדות המיוחסים לו.

עוד בנושא:
בלה נשדדה לפני שבוע באלימות ומתה היום מפצעיה
כך תנסה המשטרה לפענח את השוד האלים שהפך לתיק רצח

בלה משיח, בת 67, שנשדדה באלימות בחולון ומתה מפצעיה. באדיבות המשפחה
בלה משיח/באדיבות המשפחה

משיח הותקפה באמצע הרחוב בסמוך לבית החולים וולפסון בחולון. על פי החשד, עמר התנפל עליה בעת שהלכה בסמטה בדרכה הביתה בשעות הבוקר. הוא חטף את תיקה, חבט בה והפילה אל הקרקע, ומיד לאחר מכן הוא נמלט מהמקום. משיח הצליחה לקום ולצעוד לבית של חבר שגר בסמוך, אך לאחר זמן קצר היא התמוטטה. היא פונתה לבית החולים איכילוב בתל אביב כשהיא מחוסרת הכרה. הרופאים אבחנו אצלה שטף דם תוך-גולגולתי והיא אושפזה במצב אנוש. אחרי מאבק ממושך על חייה, העריכו הרופאים כי מצבה של משיח אינו הפיך וכי אפסו הסיכויים להצילה. בשבוע שעבר נקבע מותה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

"איש בלי מצפון"

עם היוודע מותה של משיח, הנחה מפקד משטרת מחוז תל אביב, ניצב בנצי סאו, לתת קדימות עליונה לתיק החקירה. המשטרה הקצתה מספר גדול של חוקרים, אנשי מודיעין ובלשים כדי לקדם את החקירה. בין היתר, הגיעו השוטרים שוב לזירת הפשע בסמוך לבית החולים בניסיון למצוא רמז שיוביל אותם לפענוח הפשע.

"מדובר במקרה חמור ואנו נעשה הכול ונשתמש בכל האמצעים העומדים לרשותנו כדי לבוא בחשבון עם מי שביצע את הפשע הנורא הזה", אמר ראש צוות החקירה, סגן-ניצב רונן אבינאלי, עם תחילתה של החקירה.

בתה של משיח, ויקטוריה, חלקה בשיחה עם וואלה חדשות את תחושותיה לאור האירוע שבו מתה אמה. "מי שעשה את הפשע הזה לא גנב רק את התיק של אימא שלי, אלא גנב לה את החיים. זה לא בן אדם, זה איש בלי מצפון", אמרה. "הוא דחף אותה, הפיל אותה אל הארץ ומשך את התיק שלה. אימא קמה, הגיעה לבית של החבר שלה כי אפילו את המפתח לבית שלה הוא גנב".

(עדכון ראשון: 8:55)

לפניות לכתב אבי אשכנזי: aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully