וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם זו התינוקת השמנה בעולם? בת 10 חודשים שוקלת 18.5 קילוגרמים

התינוקת ההודית אליה סלים נולדה במשקל נורמלי של ארבעה קילוגרמים, אך אז חלה להשמין ללא שליטה. "אנחנו מפחדים, היא לא מפסיקה לגדול", סיפרו הוריה

Barcoft TV

כאשר אליה סלים נולדה במשקל של ארבעה קילוגרמים, הכל נראה בסדר. הוריה, שאבנה ומוחמד שמחו מאוד לאחר שאיבדו את בתם הבכורה בגיל שנה וחצי, לאחר שמתה מנזק עצבי שנגרם לה כתוצאה ממשקל גבוה. כשאליה הגיעה לגיל ארבעה חודשים, הפחד הגדול ביותר של הוריה התממש: היא החלה להשמין ללא שליטה. היום, בגיל עשרה חודשים, אליה שוקלת 18.5 קילוגרמים - כמו ילדה בת שש.

אליה סלים. יוטיוב, צילום מסך
מצאו את ההבדלים/צילום מסך, יוטיוב

"מספר חודשים אחרי שנולדה, אליה החלה להשמין. נאלצנו לקנות לה בגדים חדשים בכל שבועיים כיוון שהקודמים לא התאימו לה יותר", סיפרו הוריה, שיודעים שמשקלה מעמיד אותה בסכנת חיים, אולם מצבם הכלכלי הקשה לא מאפשר להם להעניק לה טיפול רפואי הולם.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אליה סלים. יוטיוב, צילום מסך
אליה והוריה, שאבנה ומוחמד. מצבם הכלכלי הקשה לא מאפשר להם להעניק לה טיפול רפואי הולם/צילום מסך, יוטיוב

"עשינו כל שביכולתנו, אבל הצלחנו לקחת אותה רק לרופאים מקומיים. הרופאים בכפר לא הצליחו להסביר לנו ממה היא סובלת. לקחנו אותה לרופא בראנצ'י והוא הציע לנו לקחת את אליה להיבדק בעיר אחרת, אבל אין לנו כסף לנסיעות", סיפר מוחמד.

למרבה המזל, הצליחו הוריה של התינוקת האומללה לקבוע תור לבדיקה בבית חולים בדלהי. ראש אגף הילדים סיפר כי זאת התינוקת השמנה ביותר בה נתקל. "זה יכול להיות מקרה של האבסה כפייתית או חוסר איזון הורמונלי. עלינו לבצע עוד בדיקות לפני שנגיע למסקנה חד משמעית", אמר הרופא.

אליה סלים. יוטיוב, צילום מסך
שוקלת כמו ילדה בת שש/צילום מסך, יוטיוב

הוריה של אליה מתמודדים עם הקושי בגידולה. "קשה לבצע את מטלות הבית כיוון שהיא צריכה להיות תחת השגחה תמידית. היא בוכה כל היום, לא ישנה כמו שצריך בלילות וסובלת מבעיות נשימה קשות", סיפרה אמה. לזוג יש ילד נוסף בן חמש, אך משקלו תקין לגילו וגובהו.

בתם הבכורה סימראן מתה בגיל שנה וחצי לאחר שבדומה לאליה, החלה להשמין כשהייתה בת ארבעה חודשים בלבד. "האכלתי אותה בבוקר ויצאתי לעבודה. קיבלתי שיחת טלפון בה נאמר לי שהיא יורקת דם. כשהגעתי לבית החולים, הרופאים אמרו שהיא מתה בגלל נזק שנגרם לעצבים שלה", סיפר האב המודאג.

כעת נראה שהפחד הגדול ביותר של ההורים מתממש בפעם השניה. נקווה שהם יצליחו לקבל טיפול רפואי הולם והסבר להשמנה המסתורית שתוקפת את בנות המשפחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully