וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משטרת אילת: "יש עשרות תקיפות כל קיץ, במלונות לא מתלוננים"

2.3.2015 / 13:33

במשטרה לא הופתעו מהסרטון המציג אורחים במלון באילת תוקפים את העובדים ואמרו כי בבתי המלון לא להוטים להתלונן. המתפרעים מהסרטון הורחקו מהמלון ובמשטרה הדפו ביקורת על הטיפול במקרה. הישראלי המכוער - הסיקור נמשך

עריכה: ניב פוקס

(תקיפת העובדים במלון "יו סוויטס" באילת)

יממה לאחר פרסום סרטון תקיפת עובדי מלון "יו סוויטס" באילת על ידי אורחים ישראלים, התייחסו היום (שני) במשטרת העיר לאירועים ואמרו כי לא מדובר בתופעה יוצאת דופן בקרב הנופשים. "בימי הקיץ, יש עשרות מקרים של עימותים בין הנופשים לבין צוותי המלון", אמרו במשטרה. לדבריהם, לאורך כל תקופת הקיץ מתקבלות עשרות קריאות על נופשים שמתפרעים, או לחלופין מבצעים מעשי ונדליזם בתוך חדרי המלון.

במשטרה מציינים כי במקרים רבים אנשי המלון מעדיפים שלא להגיש תלונה נגד המתפרעים. "ברוב המקרים, הנהלת המלון מעדיפה לסגור את האירועים ביניהם, בלי התערבותה של המשטרה", סיפר גורם במשטרה. "הסיבה היא פשוטה. במלונות מעדיפים שלא תהיה התערבות משטרתית, שלא טובה לשני הצדדים".

מלון אילת מלונות באילת. ShutterStock
לאורך כל הקיץ מתקבלות עשרות קריאות על נופשים שמתפרעים". אילת/ShutterStock

במשטרה דוחים את הטענה כי הם לא טיפלו באירוע שהוצג בסרטון וטוענים כי מיד עם קבלת הדיווח על ההתפרעות, הגיעו למקום שוטרים ועיכבו לחקירה את שני הנופשים בחשד לתקיפה. מהחקירה עולה כי שתי המשפחות הנראות בסרטון הגיעו ביום שישי למלון והחנו את רכבם בחניית נכים. צוות המלון דרש להזיז את כלי הרכב, ובמקביל, לא אפשר את הגישה לחדר המלון.

בעקבות אותם הדברים, החל ויכוח בין המשפחות לבין הצוות של המלון והקב"ט, שבסיומו, כפי שניתן לראות בסרטון, תקפו שניים מבני המשפחות את העובדים. בתום החקירה הורחקו שני החשודים מהמלון.

הישראלי המכוער - כתבות נוספות:
אחרי "טיסת השוקולד": סרטון הנופשים המשתוללים במלון באילת
בושה באוויר: ישראלים התפרעו בטיסה – בגלל שוקולד
"טיסת השוקולד" נחתה בנתב"ג: "מטוס שלם של שיכורים, היה סיוט"

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
הישראלי המכוער מכה שנית: אורחים תקפו פקיד בבית מלון. תמונות גולשים
"חנו בחניית נכים". האורחים שהתפרעו במלון "יו סוויטס"/תמונות גולשים

בסרטון, שצולם במהלך סוף השבוע האחרון, נראים שני גברים מנהלים ויכוח עם פקיד קבלה בבית המלון. בתום הויכוח, שני הנופשים הזועמים הגיעו לדלפק ודרשו לאפשר להם להיכנס לחדר מידית. עד מהרה הפכו הצעקות לקללות, ובהמשך אף היכה אחד מהם את הפקיד שניסה להרגיע את הרוחות.

אתמול נמסר מהמשטרה כי "הטיפול בתיק החקירה נמשך גם בימים אלו, ובסיום תיבחן הגשת כתב אישום בהתאם לחומר החקירה והראיות. אנו רואים בחומרה כל מקרה בו אזרחים הופכים בין רגע את הימצאותם בנופש לאירוע אלים והפרת סדר, וכך אנו מתייחסים גם למקרה זה שאירע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully