וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עד שהמוות יפריד בינינו: הכירו את הזוג שחגג 82 שנות נישואים

הוא בן 108, היא בת 105 ולמרות גילם המופלג, הם זוכרים הכל ולא מוכנים לוותר על החיים כל כך בקלות. קבלו סיפור יוצא דופן על זוגיות שכולם מאחלים לה

דוראנורד וז'אן ווילארד, שחגגו השנה 82 שנות נישואים, הם המודל המושלם לזוגיות בריאה (עד כמה שאפשר בהתחשב בגילם). לז'אן מלאו במאי האחרון 105 שנה ודוראנורד חגג בשבת האחרונה את יום הולדתו ה-108 (עד 120?).

למחוז רוקלנד, ניו יורק, אין תיעוד של התושב המבוגר ביותר שלהם, אבל במשפחת ווילארד מאמינים שדוראנורד וז'אן הם הזוג הנשוי הוותיק ביותר במחוז. בני הזוג נישאו בנובמבר 1932 - באותו חודש בו מושל ניו יורק לשעבר, פרנקלין דלאנו רוזוולט נבחר לנשיא ה-32 של ארה"ב (ומאז עברו להם כמעט 12 קדנציות נשיאותיות).

הזוג הותיק ביותר בניו יורק. צלם: Tania Savayan,, AP
הזוג וילדיהם בחגיגות יום ההולדת ה-108 של דוראנורד/AP, צלם: Tania Savayan,

בני הזוג, תושבי האיטי במקור, עברו לניו יורק בשנת 1968, כשדוראנורד פוטר מתפקידו כשופט בעיר פורט-או-פרנס. חמשת ילדיהם עברו יחד איתם. דוראנורד התקבל לעבודה כטכנאי במעבדה בבית החולים באזור ושם עבד במשך 10 שנים ופרש בשנית. כיום הוא כמעט עיוור וכבד שמיעה, אבל בחגיגות יום ההולדת ה-108 שלו הוא התבדח עם משפחתו והעיתונאים ואפילו שר שיר משנות ה-20, אותו אהב כשהיה ילד. "הוא זוכר הכל", אמר בנו בן ה-62, וולי ווילארד, "תראו אותו! הוא לא רוצה להשתמש במקל ההליכה שלו. הוא סופרסטאר". לשניים יש 12 נכדים ו-14 נינים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
הזוג הותיק ביותר בניו יורק. צלם: Tania Savayan,, AP
עד שהמוות יפריד ביניהם/AP, צלם: Tania Savayan,

על אף גילם המופלג, הזוג מנהל אורח חיים די רגיל - הם מתעוררים כל בוקר בשעה מוקדמת, דוראנורד פותח את הבוקר בשכיבות סמיכה בעוד ז'אן מכינה לעצמה כוס תה עם שיבולת שועל. הארוחות שלהם מורכבות מדגים, ירקות טריים ופירות. הם לא יוצאים הרבה מהבית - אלא אם כן הם צריכים להגיע לביקור אצל הרופא - ודואגים ללכת לישון מוקדם.
אז מהו הסוד לחיים ארוכים? דוראנורד מסכם זאת במילה אחת - "אלוהים".

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully