וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 17 שנה: תינוקת שנחטפה בבית החולים - התאחדה עם משפחתה

זפני נורס נלקחה מזרועות אמה כשהייתה בת שלושה ימים. 17 שנה לאחר מכן חבריה ללימודים זיהו את הדמיון בינה לבין אחותה הביולוגית שלומדת איתה באותו בית ספר וכך התאפשר האיחוד. האישה שגידלה אותה נעצרה

תינוקת נלקחה מאמה בבית החולים בקייפטאון והתאחדה איתה אחרי 17 שנה. מתוך הטלגרף, צילום מסך
צירוף מקרים שהפגיש ביניהם שוב. זפני נורס ואמה, אחרי הלידה ב-1997/צילום מסך, מתוך הטלגרף

תינוקת בת שלושה ימים שנחטפה מזרועותיה של אמה בבית החולים בקייפטאון שבדרום אפריקה, התאחדה עם משפחתה האמיתית 17 שנים לאחר שנפרדו. האיחוד התאפשר הודות לצירוף מקרים שהפגיש בין הנערה לבין אחותה הביולוגית, שהצטרפה לתיכון שבו היא לומדת. האישה בת ה-50 שגידלה אותה נעצרה והובאה אתמול (שישי) לדיון בבית משפט בעיר בחשד לחטיפה ולהונאה.

כשהתחילה קסידי נורס בת ה-14 את לימודיה בבית הספר, חבריה ללימודים אמרו לה כי הם רואים דמיון בינה לבין התלמידה זפני, המבוגרת ממנה בשלוש שנים. קסידי סיפרה על כך להוריה שהחליטו להזמין את זפני לשתות תה בביתם. כשזפני הגיעה ההורים זיהו אותה וקראו למשטרה שביצעה בדיקת דנ"א. עם קבלת תוצאות הבדיקה התברר כי זפני היא בתם הביולוגית של הזוג.

עוד בוואלה חדשות:
ערב נאום נתניהו: דוח אמריקני חדש חושף את יכולות איראן
אחד ממתנגדיו הבולטים של פוטין נורה למוות במוסקבה
בתוך יממה: מצב הפצוע קשה מאוד מהמרתון השתפר והפך קל

הוריה של זפני הגיעו אתמול לדיון בבית המשפט בעניין האישה שגידלה את בתם, אך סירבו לדבר עם התקשורת. למרות שהשניים כבר זוהו כהוריה הביולוגים, היא כרגע נמצאת עם שירותי הרווחה. בדיון החליט בית המשפט על הארכת מעצרה של האישה, ששמה לא הותר לפרסום, עד שבוע הבא. האישה נשואה אך אין לה ילדים והיא מתגוררת סמוך להוריה הביולוגיים של זפני.

פסיכולוגית שאמונה על המקרה אמרה שלמרות שמשפחתה הביולוגית של זפני מאוד מחכה לה, לילדה יהיה קושי. "היא מרגישה שכל העולם שלה התהפך. הייתה לה מערכת יחסים טובה עם האישה שהייתה אימא שלה. היא תרגיש בחסרונה ואולי אפילו תחוש אשמה על כך שאמה עצורה", אמרה הפסיכולוגית.

ההורים חגגו לבתם האבודה יום הולדת בכל שנה

זפני נעלמה מבית החולים בקייפטאון באפריל 1997. הוריה, שלהם נולדו מאז עוד שתי בנות ובן, לא שכחו מעולם את בתם האבודה וחגגו לה מדי שנה יום הולדת עם עוגה ונרות. בספטמבר 2011 התראיינה האם ואמרה כי אין יום שבו היא לא חושבת על בתה הנעדרת. "אני מקווה שיום אחד מישהו ימצא אותה ויחזיר אותה אלינו", אמרה. בעלה הוסיף: "אני לעולם לא אפסיק לקוות. אני מרגיש את הבת שלי בקרביים - היא נמצאת איפשהו והיא תחזור הבייתה".

דודתה של זפני סיפרה אתמול כי המפגש הראשון בין הבת להורים היה מאוד מרגש ושהאימא "לא הפסיקה לבכות. היא ישר ידעה שזו הבת שלה". עוד הוסיפה הדודה כי ההורים המאושרים מחכים לחגוג את יום ההולדת של בתם באפריל הקרוב, כשלראשונה בתם תהיה נוכחת. "זו הרגשה שאי אפשר לתאר, זה כאילו אתה בחלום ושואל את עצמך אם זה אמיתי", סיפרה.

במקביל, משפחתה של העצורה הביעה עצב על האובדן של זפני. "היא הייתה חלק מחיינו", אמרה אחותה של האישה שנחשדת כי חטפה את הנערה בהיותה תינוקת. "עכשיו היא כאילו איננה. היא נלקחה מאיתנו ואין לנו קשר איתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully