וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: לולייני קרקס נפלו מגובה 10 מטר ויצאו ללא פגע

28.2.2015 / 0:55

שבעת הלוליינים מקרקס "מדראנו", שהופיע בישראל, ניסו לבצע פעלול מורכב וקרסו אל הקרקע. הם לא נזקקו לטיפול רפואי, ולאחר קריאות עידוד מהקהל סיימו את המופע בהצלחה. מפיק הקרקס: "מחר נגיד בשם המשתתפים ברכת הגומל"

צילום: גדי מירקוס, עריכה: טל רזניק

תאונה נדירה אירעה אמש (שישי) במהלך מופע הבכורה של קרקס "מדראנו" בישראל לרגל חגיגות ה-150 שנה לקיומו - והותירה את קהל הצופים שהגיע לצפות בו בחוצות המפרץ בחיפה המום. באירוע, שבמזל רב הסתיים ללא נפגעים, שבעה לוליינים שיצרו "פירמידה אנושית" בגובה שלוש קומות והלכו על חבל, נפלו מגובה עשרה מטרים, לאחר שאחד מהם עשה טעות אנוש.

הפעלול, שנקרא Highwire ("הליכה על חבל בגבהים"), נחשב לאחד הפעלולים המסוכנים ביותר בעולם הקרקסים, ושלוש קבוצות בלבד מבצעות אותו ברחבי העולם, כך לדברי קרקס "מדראנו". למרות הנפילה מעשרה מטרים על מזרון דק, הלוליינים הדרום-אמריקנים לא נזקקו לטיפול רפואי, ולאחר עידוד נלהב מהקהל חזרו לתפקד והמופע הסתיים בהצלחה.

עוד בוואלה חדשות:
ארה"ב: נאום נתניהו לא יפגע בשיחות הגרעין עם איראן
נחשפה תמונה ראשונה מחייו הבוגרים של ג'ון הג'יהאדיסט
פעוט בן שנה טבע בבריכה בצימר ביבנאל שבצפון; מצבו קשה מאוד

שבעה לוליינים נפלו מגובה עשרה מטר על מזרון דק - ולא נפצעו. צילום מסך
שבעת הלוליינים בעת ביצוע הפלול, רגע לפני הנפילה/צילום מסך

מפיק הקרקס, דורון עציוני, מסר: "קרקס של אקרובטים הוא מטבע הדברים עתיר סיכונים. אנחנו בעלי ניסיון בתחום ונוקטים את כל אמצעי הבטיחות. לשמחתנו, הבהלה עברה במהרה והקהל נהנה מהמופע במלואו. מחר נגיד בשם המשתתפים ברכת הגומל. מחר ב-10:00 בבוקר הם ימשיכו להופיע ולשחק, פרט לאחד מהם שיישאר לנוח".

(עדכון ראשון: 22:55)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully