וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעוט בן שנה טבע בבריכה בצימר ביבנאל שבצפון; מצבו קשה מאוד

28.2.2015 / 0:11

מחקירה ראשונית עולה כי הוריו לא הבחינו כי נכנס לבריכה ומצאו אותו בתוך המים כשהוא ללא דופק. חובשים ופרמידיקים של מד"א ביצעו בו פעולות החייאה מוצלחות ופינו אותו במסוק לבית חולים. המשטרה פתחה בחקירה

תינוק בן שנה וחצי טבע בבריכה ביתית בבת ים, יולי 2013. דרור עינב
תינוק בן שנה וחצי טבע בבריכה ביתית בבת ים, יולי 2013/דרור עינב

פעוט בן בן שנה וחודשיים טבע אתמול (שישי) בבריכה בצימר ביישוב יבנאל שבגליל התחתון. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום שהגיעו למקום ביצעו בו פעולות החייאה שצלחו, ובסיומן חזר לבו לפעום. הוא פונה במסוק לבית החולים העמק בעפולה במצב אנוש, שם מצבו התייצב והוגדר קשה מאוד. לאחר מכן פונה לבית החולים רמב"ם שבחיפה כשהוא מורדם ומונשם.

מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי הורי הפעוט, תושבי צפון הארץ שהגיעו להתארח בצימר, נערכו לסעודת השבת ולא הבחינו בו כשנכנס לבריכה. משהורגש בחסרונו, יצאו ההורים לחפש אחריו והבחינו בו כשהוא בתוך המים. ההורים משו אותו מהבריכה, הזעיקו צוות רפואי ולאחר החייאה הוא פונה במצב קשה. משטרת טבריה פתחה בחקירת נסיבות המקרה.

עוד בוואלה חדשות:
מאות הפגינו ברחבי הארץ נגד מחירי הארנונה: "נמאס מהעושק"
נחשפה תמונה ראשונה: כך נראה "ג'ון הג'יהאדיסט"
נתניהו: איראן מנסה להשמיד אותנו - כמו בימי פרס

הפרמדיקים וויסאם זועבי ודיוויד פישר, שפינו את הפעוט במסוק, סיפרו: "קיבלנו קריאה על פעוט שטבע בבריכה ביתית ביישוב שסמוך מאוד למנחת. במקביל להנעת המסוק על ידי הטייס העמסנו את ציוד ההחייאה המתקדם שיש במסוק מד"א על האמבולנס שחונה במנחת ונסענו למקום האירוע. סיפרו לנו שהפעוט נמצא מחוסר הכרה בבריכה ויחד עם כונני מד"א וניידת טיפול נמרץ שהוזנקה גם כן למקום ביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות שכללו תרופות, הנשמה מתקדמת ועיסויים. לאחר שחזר הדופק ומצבו של הפעוט התייצב חברנו למסוק מד"א שנחת על כביש גישה סמוך ליישוב ופינינו את הפעוט במצב קשה לבית חולים העמק כשהוא מורדם ומונשם".

(עדכון ראשון: 18:59)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully