וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: האנשים שחותכים את הקוקו של גברים זרים ברחוב

יש מי שממש לא אוהב לראות גברים עם קוקו קטן. אבל ממש. אז הם החליטו לעשות מעשה - הם נוסעים ברחוב וכשהם רואים מישהו כזה, הם מתגנבים אליו מאחור עם מספריים, גוזרים ובורחים. הם צברו 5 מיליון צפיות ביוטיוב, אבל גם ספגו האשמות בתקיפה ואז הודו - הכל מבויים

מתוך ערוץ היוטיוב Derick Watts & The Sunday Blues

הרחובות כבר לא בטוחים עבור גברים שמתהדרים בקוקו קטן על קצה ראשם. התסרוקת, שמקורה בימי הסמוראים, הפכה לאחרונה ללהיט בקרב מספר כוכבים, ביניהם ליאונרדו דיקפריו, אולם יש מי שהחליט לשים לתופעה סוף. הצוות הקומי של דריק ווטס ו"הסאנדי בלוז", פרסמו סרטון ביוטיוב בו הוא מראים כיצד הם מטפלים בבעיה שמציקה להם – הם נוסעים ברחובות קייפ טאון בדרום אפריקה וברגע שהם מבחינים בגבר עם קוקו על ראשו – הם פשוט מתגנבים מאחוריו וחותכים לו את הקוקו.

"הרבה דברים מעצבנים אותנו בעולם, אבל כרגע הקוקו הזה מנצח", מסביר ווטס בסרטון, "זה נראה כאילו אתם מנסים לאזן גומייה על הראש שלכם". חבר אחד משווה את המראה ל"בצל שהוא גם איבר מין" ואחר מתאר אותו כ"סמוראי לפני גיל ההתבגרות".

אנשים שגוזרים שיער של גברים ברחוב. צילום מסך
"זה נראה כאילו אתם מנסים לאזן גומייה על הראש שלכם"./צילום מסך

בסרטון ניתן לראות כיצד ברגע שהם מבחינים בגבר עם קוקו קטן כזה, הם מתגנבים מאחוריו עם מספריים, חותכים ובורחים לפני שהקורבן האומלל מבין מה קרה לו כרגע. את השיער החתוך הם הניחו בצנצנת, ואז השליכו אותה לים.

הסרטון צבר כבר קרוב ל-5 מיליון צפיות בחמישה ימים, אולם לא כל הצופים היו משועשעים. חלק גדול מהם טען כי מדובר למעשה בתקיפה ואחרים מיהרו לתקוף את ווטס בטוויטר וטענו שהשפם שלו הרבה יותר מגוחך מהתסרוקת שאותה הוא ניסה להכחיד.

* עדכון - לאחר שהסרטון פורסם ברחבי העולם וחולל סערה, יוצריו פרסמו הבהרה, בה הודו כי - הכל היה מבויים והאנשים שמהם נגזר השיער הם שחקנים. הם התנצלו בפני כל מי שנפגע ואפילו גילחו את השפם של יוצר הסרטון. כמחווה של רצון טוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully