וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברחבי העולם מתפעלים מברקת, "הגיבור" של ירושלים

מסינגפור ועד גרמניה הוקדשו כותרות העיתונים ואתרי החדשות לסיפורו של ניר ברקת, שסייע אמש, בעזרת מאבטחיו, לעצור את המחבל בפיגוע הדקירה בירושלים

צילום: עומר מירון, אגף חירום וביטחון עיריית ירושלים, עריכה: טל רזניק

בתקשורת העולמית סיקרו אמש בהרחבה את פועלו של ראש העיר ירושלים, ניר ברקת, שסייע לעצור מחבל שדקר אברך סמוך לכיכר ספרא. "ראש העיר ומאבטחו התגוששו עם תוקף פלסטיני על הארץ ליד בית העירייה, אחרי שיהודי חרדי (ultra orthodox, במקור) נדקר בסכין בצומת הומה", נכתב בדיווח של סוכנות הידיעות רויטרס. הדיווח של רויטרס, כמו גם דיווחים עצמאיים, זכו להבלטה באתרים רבים בעולם, מארה"ב ועד סינגפור.

באתר האמריקני-יהודי "אלגמיינר" נכתב כי "ברקת הוא גיבור פעמיים", משום ש"ההתערבות ההרואית שלו אירעה 11 שנים בדיוק אחרי שהציל חיים בפיגוע בשנת 2004". האתר הזכיר כי ב-22 בפברואר 2004, ברקת הציל את חייה של ליז מונטיליו, שנפצעה בפיגוע בקו 14 בירושלים ליד גן הפעמון. הוא סייע לפנותה מהאוטובוס ולהעבירה לטיפול רפואי, ולפני שנתיים השתתף בחתונתה.

כתבות נוספות על ברקת התפרסמו ברשת אל-ערביה, בעיתון הסינגפורי "ניו סטרייט טיימס", ברשת RT השייכת לקרמלין הרוסי, ברשת N-TV הגרמנית וב"דיילי מייל הבריטי". ברשת אי-בי-סי האמריקנית השוו את ברקת לראש העיר ניוארק לשעבר, קורי בוקר, שהתפרסם כאשר יצא למרדף רגלי אחרי חשוד בשוד, "למרות ששומרי הראש שלו ביצעו את המעצר בפועל", נכתב בדיווח, אולי כעקיצה לברקת.

רויטרס: "ראש העיר ירושלים התגושש עם תוקף פלסטיני ברחוב"/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully