וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הוא חייב לי מיליון שקל": הסכסוך של יו"ר זק"א עם איל ההון

23.2.2015 / 10:02

איש העסקים ויזם הקניונים משה גורן היה ידידו של יהודה משי זהב, ובמסגרת זו נתן לו הלוואה לכיסוי חוב. אלא שלדבריו, לא רק שהחוב לא הוחזר, יו"ר זק"א אף "חלב" ממנו כסף. השניים הגישו תביעות הדדיות. משי זהב: "הוא חייב לי כסף על 40 עבודות שונות". האזינו להקלטות

צלמים זמניים מורשים

יו"ר זק"א ומייסד הארגון, יהודה משי זהב, מנהל בימים אלה מאבק משפטי עם איש העסקים ויזם הקניונים משה גורן – כך נודע לוואלה חדשות. לטענת גורן, משי זהב חייב לו כמאה אלף שקלים בגין הלוואה שנתן לו לכיסוי חוב ארנונה בירושלים. מנגד, טוען משי זהב, כי גורן חייב לו מיליון שקל על שורה של עבודות תיווך שביצע למען קידום עסקיו.

"אנחנו חברים, אבל גם אנשי עסקים", אמר משי זהב לוואלה חדשות. לדבריו, גורן חייב לו כסף רב משום שהוא ביצע עבורו יותר מ-40 עבודות. "הם (גורן ושותפיו) רצו לבנות קניון באתיופיה, אז הפגשתי אותם עם נשיא אתיופיה, עם שר הביטחון ולא קיבלתי עליהם שקל. מדובר באנשים עשירים, לראייה, הם קנו שתי מכוניות מרצדס ביותר מחצי מיליון שקל", אמר. "אני ארגנתי להם הנחה של יותר ממאה אלף שקל".

עוד ידיעות בוואלה חדשות
"טיסת השוקולד" נחתה בנתב"ג: "מטוס שלם של שיכורים, היה סיוט"
בדיקת וואלה חדשות: הקולות הצפים שיכריעו את הבחירות
מתחת לאף: אלמונים חדרו מירדן ונמלטו מצה"ל לשטח ישראל

עוד טען כי בין היתר דאג להשבחת נכס שגורן ואנשיו היו מעוניינים למכור בשלומי. "הבאתי מתווך, הוא סגר עסקה", אמר והוסיף: "אני כבר לא מדבר על העזרה לו ולאשתו בניתוחים ובבתי חולים". משי זהב הבהיר כי הוא לא מתכחש לחוב שיש לו לגורן עבור ההלוואה שנתן לו, אולם חזר על כך ש"הם חייבים לי על העבודות". לדבריו, "בבית המשפט נברר מי חייב למי".

צ'ק של 5,000 שקל נפדה בסכום של כמעט פי 10

בתביעת הנגד טען גורן כי בתחילת 2014 פנה אליו משי זהב וביקש הלוואה לצורך סילוק חוב ארנונה לעיריית ירושלים שנצבר עבור ביתו שברחוב ים סוף בעיר. לטענתו, בשל יחסיו הקרובים עם משי זהב הוא נעתר לבקשה ונתן לו 60 אלף שקלים ב-12 צ'קים – 5,000 שקלים כל אחד. גורן הוסיף כי מפאת הכבוד שרכש למשי זהב, נמנע במשך זמן רב מלדרוש את תשלום החוב.

בתביעה שלו ציין גורן כי אחרי שהתברר לו שאין בכוונת משי זהב להשיב את החוב הוא שלח לו מכתב התראה. בנוסף, הוא טען כי הוא נדהם לגלות שהצ'ק האחרון, שהיה אמור להיות על סכום של 5,000 שקלים לפי הסיכום, נפדה בסך של 42,152 שקלים.

קרוב משפחתו של גורן פנה למשי זהב, שכאמור לא הכחיש את החוב וענה כי הוא יחזיר את הכסף. עם זאת, הוא עצמו נאלץ לתבוע בחזרה. "הגשתי תביעה, הוא חייב לי מיליון שקל", הסביר משי זהב. "לא יכול להיות ששנתיים אני רודף אחריו".

לפניות לכתב יוסי אלי: yossieli1982@gmail.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully