וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוחרי הסמים החדשים: גניבת גראס רפואי ומכירה בסופרמרקט

22.2.2015 / 20:08

נערה מהשרון חשודה שגנבה בכל חודש קופסת ג'וינטים של מריחואנה רפואית, השייכת לאביה. היא מכרה כל ג'וינט ב-100 שקלים, וכך הרוויחה למעלה מ-5,000 שקלים. בפרשה נוספת: עובד "שופרסל" חשוד שמכר סמים ללקוחות בסניף ברמת גן

מעשנים גראס. ShutterStock
לפי החשד הנערה מכרה כל ג'וינט במחיר של 100 שקלים בממוצע/ShutterStock

תלמידת כיתה י"א מבית ספר בשרון חשודה בגניבת מריחואנה רפואית, שניתנה באישור רפואי לאביה החולה. את הסמים היא מכרה לחבריה מהכיתה. הפרשה התגלתה לפני מספר ימים, דרך נערה אחרת. אל מחלק הנוער של משטרת כפר סבא בפיקודו של פקד אהרון דגן הגיע מידע על קטינה, המעשנת וסוחרת במריחואנה. היא אותרה והובאה לחקירה במשטרה.

לדבריה, היא עישנה את הסם, אך לא סחרה בו, והוסיפה שחברתה ללימודים היא שסיפקה לה את החומר. עוד טענה כי היא רוכשת כל ג'וינט במחיר של מאה שקלים ובשל העובדה שהג'וינטים מכילים חומר באיכות גבוהה במיוחד, היא וחברתה דיללו אותם כדי שניתן יהיה להכפיל ואף לשלש את כמות הג'וינטים.

בזכות גרסת הנערה, איתרו חוקרי הנוער את חברתה וזו נעצרה והודתה בסחר בסם. בחקירתה היא סיפרה כי אביה הוא בעל מרשם למריחואנה רפואית, וכי בכל חודש הוא מקבל שתי קופסאות של ג'וינטים, המכילות 20 יחידות כל אחת. מחיר כל קופסה הוא מאה שקלים.

לטענתה, היא נהגה לגנוב מאביה קופסה אחת בכל חודש ומכרה את הג'וינטים לחבריה ללימודים במחיר של מאה שקלים בממוצע לאחד. על פי החשד, הנערה הרוויחה כך בסך הכל למעלה מ-5,000 שקלים, כשחלק מהסכום שימש אותה לסייע בכלכלת הבית. בעקבות החקירה נעצר גם האב, אשר טען כי לא ידע על מעשי בתו. בתום החקירה שוחררו השניים לביתם.

עוד בוואלה חדשות:
מנהיגה הרוחני של ש"ס: "'התקווה' זה שיר מטומטם"
משרד הביטחון חתם על עסקה לרכישת 14 מטוסי F-35 מארה"ב
כוננות סערה: המבקר צפוי לפרסם את דוח הדיור בימים הקרובים

שופרסל דיל. שי מכלוף
שופרסל דיל/שי מכלוף

המשטרה הודיעה היום על חשיפה נוספת של פרשת סחר בסמים. שוטרי מרחב דן עצרו עובד במחלקת הירקות בסניף של רשת "שופרסל" במרכז "אלרם" ברמת גן בחשד שמכר לעשרות מלקוחות הסניף כמויות גדולות של חשיש ומריחואנה. העובד, חסן אגברייה, ביצע על פי החשד מאות עסקאות של מכירת סמים ללקוחות במרכול. בעבור כל גרם הוא דרש 50 שקלים.

"הוא פעל מתחת לאף של כולם", סיפר פקד דרור מימון ממרחב דן של המשטרה. "הוא היה נוהג בחלק מהמקרים להציע את הסמים ללקוחות שאליהם הגיע הביתה כדי לספק את משלוח הפירות והירקות. בדרך הזו הוא גייס עשרות רבות של לקוחות".

בחקירתו לאחר המעצר, הודה אבגרייה בביצוע מאות עסקאות סמים. צוות החוקרים, בראשות רב-סמל מתקדם שלומי בהט, איתרו עד כה 16 בני אדם שרכשו ממנו סמים. שופט בית המשפט השלום בתל אביב, ירון גת, הורה היום על הארכת מעצרו עד ליום שלישי, אז מתכוונים בפרקליטות מחוז תל אביב להגיש נגדו כתב אישום.

לפנייה לכתב אבי אשכנזי: aviash123@walla.co.il

  • עוד באותו נושא:
  • סחר בסמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully