וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדיירים שמעו קולות וגילו בחור עירום תקוע בקיר

צוות מכבי האש שהוזעק לטפל ברעש המטריד שנשמע בבניין שבר את הקיר וגילה ישבן חשוף של גבר מסתורי. מאז עולות תיאוריות שונות: איך הוא הגיע לשם ומדוע?

צילום מסך

זה דבר שלא רואים כל יום: צוות הצלה הוזעק השבוע לבניין מגורים בעיר ברנאול שברוסיה כדי לחלץ אדם שנתקע בפיר האוורור של הבניין. כשהצליחו הכבאים לאתר את מיקומו של הרעש, הם פערו חור בקיר ונחשפו למראה שלא ציפו לו - ישבן חשוף של הומלס.

על פי הדיווחים, מדובר באדם בן 31 שניסה לעבור במורד פיר האוורור הצר כדי לגנוב סמים מאחד הבתים, על אף שלטענתו עשה זאת כי הריח אוכל חם - או ליתר דיוק - מרק "ברושט" - מרק סלק אוקראיני מסורתי - ורצה לאכול.

אדם שנתקע בעירום בקיר ברוסיה. יוטיוב, צילום מסך
ישבן בקיר/צילום מסך, יוטיוב

הדיירים סיפרו לחדשות LifeNews שהמנעול בדירה שבעליית הגג נמצא שבור, ושם נמצאו גם בגדיו ונעליו של ההומלס. הם הזעיקו את כוחות ההצלה רק לאחר שהבינו שהרעש מגיע מאדם שנמצא במצוקה, "שמענו רעשים אבל חשבנו שמישהו החליט לנקות את פיר האוורור", סיפר אחד הדיירים, "הרעש חזר על עצמו שוב ושוב. רק כשחשדתי שמשהו לא בסדר, התקרבתי לקיר ושמעתי מישהו צועק 'תצילו אותי, עזרו לי, אני נחנק'".

צוות ההצלה שהגיע למקום ניסה לחלצו בדרכים שונות אך ללא הצלחה ולכן הם החלו לנפץ את הקירות בבניין עד שהצליחו להגיע אליו. "רוחב הפיר הוא כ-40 ס"מ. רק ילדה בת 14 יכולה לעבור שם", סיפר ראש צוות החילוץ ולדימיר פריסייזניק.

ההומלס חולץ בחיים והבטיח לדיירים שיצליח לגייס את הכסף ולשלם על הנזק שגרם, אולם דיירי הבניין החליטו לוותר לו והחלו לאסוף בעצמם את הכסף.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
אדם נמצא תקוע בקיר. Central European News, צילום מסך
כך הוא חולץ/צילום מסך, Central European News
אדם נמצא תקוע בקיר. Central European News, צילום מסך
אדם נמצא תקוע בקיר/צילום מסך, Central European News

עוד ב"אסור לפספס"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully