וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמעט נרצחה על ידי ארוסה - וחייבת לכתוב לו לכלא או שתיאסר

האישה שעברה עינויים קשים וכמעט נרצחה על ידי החבר שלה אל מול ילדיהם - נאלצת עכשיו על פי חוק להישאר עמו בקשר ולעדכן אותו מדי שלושה חודשים בשלום ילדיהם. "מתנהגים אליי כאילו אני הפושעת"

האישה שכמעט נרצחה ע"י חבר שלה – מחוייבת להישאר עמו בקשר. newsteam, צילום מסך
נטלי אולטמן וג'ייסון יוז בימים יפים/צילום מסך, newsteam

אם חשבתם שמערכת החוק בישראל בעייתית - שימו לב מה בית המשפט בבריטניה הורה על האישה המסכנה הזאת לעשות. נטלי אולטמן, בת ה-29, עברה עינויים קשים על ידי ארוסה, ג'ייסון יוז, בן ה-42, ועל אף שכמעט לא יצאה מזה בחיים - היא תאלץ לשלוח לו מכתב כל שלושה חודשים ולעדכן אותו בשלום ילדיהם - ולא גם היא תאסר.

האם, תושבת הרפורדשייר, עברה שורת עינויים קשים במשך שבע שעות, כשבשיאם ניסה הארוס לשסף את גרונה ללא הצלחה. בזמן ההתעללות, ילדיהם התאומים בני ה-5 נאלצו לצפות במחזה המחריד. "חשבתי שהוא הולך להרוג אותי בלי שום סיבה - והבנים שלי ראו את זה. הם היו מבוהלים לגמרי", סיפרה אולמן, שמוקדם יותר בבאותו ערב הודיעה לבעלה לעתיד שברצונה להיפרד ממנו, חודשיים לפני החתונה המיועדת. כפי שניתן להבין, הארוס לא קיבל זאת יפה והחליט לחבל בפנייה של אולמן כדי ש"תהיה מכוערת" ולא תוכל לצאת עוד עם אף אחד.

האישה שכמעט נרצחה ע"י חבר שלה – מחוייבת להישאר עמו בקשר. newsteam, צילום מסך
כך נראתה אולמן אחרי התקיפה/צילום מסך, newsteam

הארוס, מכור לאלכוהול לשעבר, קיבל עונש מאסר של 9 שנים, אותן החל לרצות בשנת 2012. לטענת אולמן, בשנים האחרונות יוז כבר לא היה אותו בחור שהכירה. באותו ערב, הוא נכנס להתקף קנאה והחל לחנוק אותה עם כרית וכשזה לא הלך לו - הוא ניסה לשסף את גרונה. יוז הוכשר לשימוש בכידונים וסכינים בזמן שירותו בצבא ולמרות שיכול היה לרצוח את אולמן - הוא איפשר לה להזעיק אמבולנס אחרי 7 שעות של עינויים קשים. השוטרים שהגיעו למקום הופתעו לגלות את אולמן שוכבת על מיטה מכוסה בדם, כשלצידיה ילדיה המפוחדים.

על פי חוק זכויות ההורה בבריטניה, הגברת אולמן מחוייבת לעדכן את אבי ילדיה במצבם שלוש פעמים בשנה. במידה ותסרב - תועמד לדין וככל הנראה תמצא את עצמה בכלא. "מתייחסים אליי כאילו אני פושעת. אנחנו הקורבנות פה, לא הוא", מספרת אולמן, שעדייין מצולקת ממאורעות אותו ערב אכזרי, "אני כל כך כועסת שהחוק מגן על זכויות ושגם מאחורי סורג ובריח יש לו עדיין את היכולת לשלוט בי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
האישה שכמעט נרצחה ע"י חבר שלה – מחוייבת להישאר עמו בקשר. newsteam, צילום מסך
אולמן והילדים/צילום מסך, newsteam

שנה לאחר המקרה הנוראי הזה, פתח יוז במאבק משפטי נגד אולמן כשהגיש בקשה על פי חוק לקבל ממנה שישה מכתבים בשנה. אולמן סירבה להיענות לבקשתו ולאחר דיונים נרחבים בנושא - הורה השופט כי על גברת אולמן לשלוח לאסיר שלושה מכתבים בשנה בהם היא מדווחת לו על התקדמות הילדים בבית הספר, בריאותם והתפתחותם הרגשית - ובמידה ולא תעמוד בהחלטת בית המשפט - תאסר.

אם זה לא מספיק, יוז קיבל אישור לשלוח לילדיו מכתב אחד בשנה, כמו גם כרטיסי ברכה ביום ההולדת ובחג המולד. אולמן מספרת עד כמה היא "נגעלה" לקרוא את המכתב האחרון שהוא שלח להם, בו הוא מספר עד כמה הוא נהנה לשחק ב-Xbox ולעבוד לצד הסוהרים. לא רק שאולמן מחויבת לקבל ולשלוח לו מכתבים - היא גם מחויבת לשמור אותם למקרה שהילדים ירצו לקרוא אותם כשיגדלו. "אני מסרבת להאמין לזה", היא אומרת, "אם לא אעשה את זה, ירחיקו אותי מהילדים ויכניסו אותי לכלא. זה נשמע הגיוני? זה הוא שתקף אותי ומתנהגים אליי כאילו זה ההפך".

האישה שכמעט נרצחה ע"י חבר שלה – מחוייבת להישאר עמו בקשר. ITV, צילום מסך
קרדיט : ITV/צילום מסך, ITV
האישה שכמעט נרצחה ע"י חבר שלה – מחוייבת להישאר עמו בקשר. newsteam, צילום מסך
קרדיט : newsteam/צילום מסך, newsteam

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully