וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוג נפגש לראשונה וצולם עושה סקס - בפתח חנות בגדי קטינות

באמצע הקניון, באור יום מלא, נפגשו גבר בן 21 ואישה בת 37 לראשונה בחייהם. ומשום מה החליטו לקיים יחסי מין בפתח חנות לשמלות נשף. גם השוטרים שהגיעו לא ממש הפריעו להם

זוג צולם מקיים יחסי מין מחוץ לחנות. ABC, צילום מסך
זוג צולם מקיים יחסי מין מחוץ לחנות/צילום מסך, ABC

תארו לעצמכם שאתם נאלצים לצפות בגבר ואישה מקיימים יחסי מין באמצע הרחוב, מול חנות בה אתם עושים קניות עם בתכם הקטנה. זה בדיוק מה שקרה לקונים שהגיעו לקניות בקניון בעיר צ'ולה ויסטה שבסאן דייגו, קליפורניה.

כתב רשת החדשות המקומית שקיבל דיווח על המתרחש הגיע למקום והספיק לתעד את בני הזוג.

צפו בדיווח של רשת ABC

על פי המשטרה, השניים נפגשו לראשונה בחייהם במקום על המדרגות הנעות ומיד החלו להתגופף על הרצפה, מול חנות שמוכרת שמלות לקטינות. הצופים בהם סיפרו כי השניים לא התייחסו לעובדה שכולם מסתכלים עליהם ושהשעה היא רק שלוש בצהריים. במשך רבע שעה הם התגלגלו על הרצפה כשהם לבושים לגמרי, התחרמנו והתנשקו בלהט. אחרי רבע שעה של שעשועים מיניים, שמע הכתב את הגבר משכנע את חברתו החדשה להתקדם צעד נוסף והוא התפשט לגמרי, בזמן שהיא נותרה לבושה בחצאית בלבד.

מכיוון שאיש מאבטחת הקניון לא הגיע למקום, הנוכחים בחנות הזעיקו את המשטרה. "הוא שכב עליה כשהרגליים שלה באוויר. זה היה מטורף ואנחנו היינו בפאניקה ולא ידענו מה לעשות", סיפרה בעלת החנות, "היו אצלנו הורים וקטינות בחנות, שבאו לקנות שמלות לנשף בבית ספר, כולל עובדת שלנו בת 17 ביומה הראשון בעבודה וכולם היו בשוק".

כשהמשטרה הגיעה למקום, הזוג (שכאמור לא הכיר קודם אחד את השני) לא ממש נתן לשוטרים להפריע לו. בזמן שהם קיבלו דו"ח משטרתי הם נשארו לשכב מחובקים על הרצפה. מהמשטרה נמסר כי היא עצרה את הבחור, שהתגלה כבן 21, ואילו האישה, בת 37, קיבלה קנס.

  • עוד באותו נושא:
  • ארה"ב
  • סקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully