וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנדה: סוכל ניסיון טבח המוני באירועי חג האהבה

המשטרה בעיר הליפקס הודיעה כי שני צעירים תכננו לירות בהמוני בני אדם במהלך האירועים לכבוד החג בעיר. אחד החשודים ירה בעצמו למוות, שלושה נוספים נעצרו. "אובססיה לרצח"

ביתו של בן ה-19, החשוד בתכנון טבח המוני בהליפקס שבקנדה, אשר ירה בעצמו למוות בעת מעצרו, פברואר 2015. רויטרס
הבית שבו ירה בעצמו החשוד בתכנון הטבח/רויטרס

המשטרה בקנדה הודיעה הלילה (שבת) כי הצליחה לסכל אירוע ירי המוני באזור העיר הליפקס, הנמצאת בפרובינציית נובה סקוטיה שבצפון-מזרח המדינה, במהלך אירועי חג האהבה שנחגג היום.

לפי ההודעה, לפחות שני בני אדם, נער בן 19 מפרבר הנמצא בקרבת העיר וצעירה בת 23 ממדינת אילינוי שבארצות הברית, תיכננו "להגיע לאירוע המוני במטרה לפתוח באש, להרוג אזרחים ולאחר מכן להתאבד". המשטרה הבהירה כי ככל הנראה לא מדובר בכוונה לבצע פיגוע טרור.

החשוד בן ה-19 ירה בעצמו למוות לאחר שהמשטרה כיתרה את ביתו במטרה לעצור אותו. הצעירה בת ה-23 נעצרה בשדה התעופה הבינלאומי הנמצא בקרבת העיר. כמו כן, נעצרו אזרח קנדי בן 20, שנמצא יחד עם הצעירה, וחשוד נוסף, בן 17. עם זאת, עדיין לא ברורה מידת מעורבותם של השניים בתכנון המעשה.

קצין בכיר במשטרה המקומית אמר לסוכנות הידיעות אי-פי כי לחשודים הייתה ככל הנראה אובססיה להרג המוני ומוות, וכי ברשותם נמצאו תמונות רבות של מעשי טבח רבי-נפגעים. לדברי המשטרה, כל המעורבים בתכנון המעשה האלים נעצרו והאיום הוסר.

לקריאה נוספת:
מסע הרג בקנדה: גבר רצח 8 אנשים, בהם ילדים, והתאבד
זוועה בקנדה: גופות מרקיבות של 4 פעוטות נמצאו במחסן

  • עוד באותו נושא:
  • טבח
  • קנדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully