וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ההרשעה החוזרת: "הרוצחת הסקסית" מתחתנת

אמנדה נוקס שהורשעה פעמיים ברצח מרדית' קרצ'ר התארסה למוזיקאי בן 27. נוקס צריכה לחזור לכלא באיטליה ולרצות עוד 28 שנות מאסר. הסכם ההסגרה בין ארצות הברית לאיטליה תקף למרות הנישואים המתקרבים

אמנדה נוקס, "הרוצחת הסקסית", בראיון לרשת NBC, 20 בספטמבר 2013. AP
מכירה את הארוס מהתיכון, אמנדה נוקס/AP

אמנדה נוקס, שהורשעה פעמיים ברצח שותפתה לחדר, מרדית' קרצ'ר, וזכתה לכינוי "הרוצחת הסקסית" – מתארסת. המיועד הוא קולין סאת'רלנד, מוזיקאי אמריקני בן 27. נוקס, בת 27 גם כן, הורשעה, זוכתה ואז הורשעה שוב ברצח קרצ'ר, סטודנטית בריטית בת 22, שהתרחש בשנת 2007. ברצח הורשעו גם בן זוגה לשעבר של נוקס, רפאל סולסיטו, וסטודנט תושב חוף השנהב רודי גאודה שנשפט בנפרד.

תזמון האירוסים מעלה תהיות שכן נוקס הורשעה פעם נוספת במשפט חוזר שהתקיים במרץ בשנה שעברה ועל כן מחויבת לחזור לאיטליה ולרצות עוד 28 שנים ושישה חודשי מאסר בכלא האיטלקי.

ג'ונתן מרטין , העורך של "סיאטל טיימס" ומי שחשף את סיפור האירוסין, מספר שהוא מכיר את נוקס אישית. לדבריו, היא וארוסה מכירים זה את זו כבר מאז התיכון, ובאחרונה התחילו לצאת. מרטין מספר כי הקשר בין השניים התהדק כאשר בעלה לעתיד כתב לה מכתבים כשהיא הייתה בכלא.

עוד בוואלה! חדשות:
בעקבות הוראת וינשטיין: בוטלה פסילת שופטי פרס ישראל
המרצה שדרש למחוק "בס"ד" מהלוח ננזף: "יש לפעול ברגישות"
מערכת הביטחון: 35 ישראלים הצטרפו לדאעש בחודשים האחרונים

אמנדה נוקס בראיון ראשון לאחר ההרשעה: "אלחם עד הסוף". רויטרס
הסכם ההסגרה בין ארצות הברית לאיטליה עדיין בתוקף, אמנדה נוקס בשנה שעברה/רויטרס

נוקס שוהה בארצות הברית מאז שזוכתה בשנת 2011 וכרגע היא מתגוררת בסיאטל, שם היא עובדת בתור עיתונאית. עורך העיתון שבו היא עובדת בסיאטל אמר בשנה שעברה כי הם מאמינים בגישה שתאפשר לנוקס לשוב לחיים נורמלים.

לאור ההרשעה החוזרת מתקיים מאבק ההסגרה של נוקס לאיטליה. בין ארצות הברית לאיטליה קיים הסכם הסגרה אשר תקף גם במקרה של נישואים. אם נוקס הייתה בהיריון המצב היה שונה, אבל לא ידוע על תינוק מתוכנן.

סולסיטו, שביקש להישפט בנפרד, הורשע גם הוא במשפט החוזר ונידון ל-25 שנות מאסר. גאודה, אשר ריצה שבע שנים מתוך ה-19 שלהן נידון, זכאי לשלב עבודה יחד עם תקופת המאסר שלו – אולם הוא לא דרש לממש זכות זו עדיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully