וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנשים הקשישות בעולם מגלות סודות לחיים ארוכים במיוחד

אוכל טוב, ריקודים ובייקון: חמש נשים שחצו מזמן את גיל 100 הסכימו לחלוק את הסודות שלהן לחיים ארוכים ומאושרים במיוחד. התשובות מפתיעות

סוזנה ג'ונס, בת 115 מניו יורק

סוזנה ג'ונס. יוטיוב, צילום מסך
סוזנה ג'ונס/צילום מסך, יוטיוב

תשכחו את כל מה שידעתם על כולסטרול: סוזנה נוהגת לאכול בכל יום ארבע רצועות בייקון, ביצה ודייסה. בריאיון שערכה למגזין טיים בקיץ האחרון, אמרה שאין לה סודות מיוחדים לחשוף, אבל היא עושה דברים ש"מסבים לה אושר ונחת".

למרות הגיל המופלג, הקשישה החביבה נוהגת לרכוש הלבשה תחתונה מהודרת. "באחת מהפעמים שהלכתי איתה לרופא, הופתעתי לראות שהיא לובשת לבנים סקסיים. היא אמרה לי שאין גיל מבוגר מדי לבגדים יפים", סיפרה אחייניתה של סוזנה.

ג'רלין טלי, בת 115 ממישיגן

ג'רלין טלי. יוטיוב, צילום מסך
ג'רלין טלי/צילום מסך, יוטיוב

טלי נולדה בשנת 1899, והיא האישה השניה הכי מבוגרת בארצות הברית. את יום הולדתה ה-115 חגגה בכנסיה שלה, אותה היא נוהגת לפקוד לעיתים קרובות.

בריאיון שנערך עמה, חשפה ג'רלין כי הסוד שלה לחיים ארוכים וטובים הוא פשוט, קל ליישום ואפילו לא עולה כסף: "אני פשוט נוהגת להתייחס לאנשים בצורה בה הייתי רוצה שהם יתייחסו אלי. זה הסוד היחיד שיש לי".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

אמה מורנו מרטינוזי, בת 115 מאיטליה

אמה מורנו מרטינוזי. יוטיוב, צילום מסך
אמה מורנו מרטינוזי/צילום מסך, יוטיוב

אמה נולדה בנובמבר 1899, חודש אחד בלבד לפני שהמאה ה-19 הסתיימה. היא נחשבת לאישה המבוגרת ביותר באירופה, ומה שעזר לה להגיע לגיל המופלג הוא אוכל איטלקי משובח ועצה אחת מרופא.

לפי מורנו, עצמאות חשובה מאוד כדי להגיע לחיים ארוכים. בנוסף, היא אוכלת ביצה אחת ביום, מאז שרופא אמר לה לעשות כך כשהייתה בת 20. היא אוכלת פסטה ובשר לארוחת הצהריים ושותה כוס חלב לפני השינה, שנמשכת 11 שעות בלילה. בנוסף, היא מרשה לעצמה ללגום כוס ברנדי מפעם לפעם.

גרטרוד וויבר, בת 116 מארקנסו

גרטרוד וויבר. יוטיוב, צילום מסך
גרטרוד וויבר/צילום מסך, יוטיוב

וויבר היא ככל הנראה האישה המבוגרת ביותר בארצות הברית, והיא נולדה ב-4 ביולי 1898. בין תחביביה ניתן למצוא מניקור וריקודים בכסא גלגלים.

הסוד שלה לחיים ארוכים מזכיר את זה של ג'רלין טלי: "להתייחס לאנשים בצורה בה היית רוצה שיתייחסו אליך ולהיות נחמד לכולם", סיפרה.

מיאסו אקווה, בת 116 מיפן

מיאסו אוקווה. יוטיוב, צילום מסך
מיאסו אוקווה/צילום מסך, יוטיוב

מיאסו נחשבת לאדם המבוגר ביותר בעולם כרגע. היא נולדה בשנת 1898 בעיר אוסקה ביפן. בחגיגת יום ההולדת האחרונה שלה היא הודתה שלא חשבה לעולם שתגיע לגיל כה מופלג.

"אכילה ושינה הם המפתחות לחיים ארוכים, בריאים וטובים. אנשים צריכים ללמוד להרגע", סיפרה בריאיון שנערך עמה. היא נוהגת לאכול שלוש ארוחות גדולות ביום, ואוהבת מאוד סושי ואורז מאודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully