וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האישה שיכולה לנפח את החזה שלה למימדים עצומים

מרטינה ביג לא הייתה מרוצה מגודל החזה שלה ובמקום לעבור ניתוח "שגרתי" להגדלת חזה - השתמשה בפטנט חדש המאפשר לה להגדיל ולהקטין את החזה מתי שתרצה ולאיזה גודל שתרצה בפעולה קצרה. על איזו מידת חזיה נלך היום?

ערוץ היוטיוב Barcoft tv

מרטינה ביג רק בת 26 וכבר עברה כל שיפוץ אפשרי בגופה כולל ניתוח מיוחד להגדלת חזה - וכל זה כדי להיות דוגמנית מפורסמת. הדיילת לשעבר עברה מספר ניתוחים פלסטיים שעלו לה לא פחות מ-50 אלף אירו, כשהבולט מכולם הוא ניתוח החזה שעשתה - המאפשר לה בטכניקה חדשנית לנפח את החזה לכל גודל שתבחר - מתי שרק תבחר.

ביג עשתה את המהלך הנועז בשנת 2013, אז עברה שינוי עצום בחייה - תרתי משמע. לפני כן, היא עבדה כדיילת בחברת תעופה קטנה, אך לא הייתה מרוצה מהמקצוע. אחרי מחשבה ארוכה, היא התפטרה ועברה שורת ניתוחים פלסטיים שהפכו אותה לדוגמנית במשרה מלאה. כל חלק בגוף שלה עבר שיפוץ - החל מהאף והשפתיים ועד הרגליים, הירכיים והמותן - וכמובן גם הסיבה שלשמה התכנסנו - החזה.

ביג קיבלה שתלי חזה מיוחדים שיכולים להתנפח שוב ושוב בעזרת מילוי במי מלח - וזאת ללא צורך בניתוחים נוספים. "הרופא שולט בנושא, אין מה לדאוג", היא מספרת, "מדובר בפרויקט מעניין ויוצא דופן, אבל אין בזה שום דבר מסוכן". ביג, כגודל שדייה, עברה מגודל 70D בחזייה ל-32K (ומאחר שחזיות בגרמניה מגיעות עד גודל G - היא נאלצה להזמין חזיות מבריטניה). מאז שנתנו לביג את השליטה על גודל החזה שלה - היא הגדילה אותו למימדים עצומים ובזכות זה קיבלה הצעות רבות לדגמן.

מרטינה ביג שמנפחת את החזה שלה. ערוץ היוטיוב Barcoft tv, צילום מסך
כך היא מנפחת את החזה מתי שבא לה/צילום מסך, ערוץ היוטיוב Barcoft tv

עכשיו ביג נמצאת בצילומים באירופה עם המנהל ובן הזוג שלה, מיכאל, טייס לשעבר שפגשה בזמן שהייתה דיילת - כך שאפשר לומר שהוא התאהב בה עוד לפני שהפכה למפלצת אנושית. הוא, הפתעה הפתעה, מאוד מרוצה מהחזה החדש של החברה שלו. "היא תמיד הייתה יפה, אבל היה לה אף גדול, ירכיים רחבות ושדיים קטנים יותר באופן משמעותי", הוא מספר (ואנחנו כמעט האמנו שהוא אהב אותה כמו שהיא), "היא זו שרצתה לעשות את כל השינויים האלה. היא הסבירה לי מה היא רוצה לעשות והייתי נרגש מאוד". נו, כמובן שהוא היה.

מאז פורסמה, הצלמים רודפים אחריה לכל מקום, "אני מעדיף לצלם אותה במקום להזמין לצילומים 3 בנות שיש להן חצי מגודל החזה שלה", סיפר הצלם אורטווין שניידר. ביג מודה שהיא גם קיבלה הצעות לקמפיינים מגברים שסתם רצו לבחון את החזה שלה מקרוב, "כשאני מסתובבת בחולצת טריקו הדוקה, יצא לי לא פעם לראות אנשים שרוכבים על אופניים נתקעים בעמודים". אורית פוקס, לתשומת לבך.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מרטינה ביג לפני הניתוחים ואחרי. פייסבוק, צילום מסך
היא תמיד הייתה יפה, אבל היה לה אף גדול, ירכיים רחבות ושדיים קטנים יותר באופן משמעותי". מרטינה לפני ואחרי הניתוחים/צילום מסך, פייסבוק

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully