וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית המשפט קבע: לכלב הזה אסור לנבוח

הכלב מדו הפך לכוכב בעל כורחו - בית משפט בקרואטיה פסק כי אסור לו לנבוח בין השעות שמונה בערב לשמונה בבוקר, או שבעליו ישלם קנס כספי

הכלב מדו. AP
"הוא נובח בדיוק כמו כל כלב אחר". הכלב מדו מפר את צו בית המשפט/AP

יש לכם כלב? כנראה שלא כדאי לכם להגיע איתו לעיר פולה שבצפון קרואטיה, שם הוענק השבוע על ידי בית המשפט צו מניעה לכלב - האוסר עליו לנבוח.

הכלב מדו בן השלוש זכה לקבל צו מניעה זמני, בו נקבע כי נאסר עליו לנבוח בין השעות שמונה בערב לשמונה בבוקר, כך דווח בסוכנות הידיעות AP. הסיבה לצו היא שאחת מהשכנות של בעליו של הכלב הגישה נגדו תביעת נזיקין והיא דורשת פיצויים בסך של 1,500 דולרים, בטענה שהנביחות של מדו פוגעות בבריאותה. "הוא נובח נורמלי לגמרי, כמו כל כלב אחר", אמר להגנתו בעליו אנטון סימונוביץ', "הוא נובח כשהוא רואה חתול או אם מישהו בלתי מוכר מתקרב לתחום המחייה שלו – בדיוק כמו כל כלב".

בית המשפט לא התרשם מהטענות האלה וקבע כי אם הבעלים לא יכול למנוע את הנביחות של הכלב, עליו לשים אותו בשעות הערב בהסגר– עד שתתקבל החלטה סופית בנושא. אם לא יעשה זאת ומדו ינבח בשעות האסורות - סימונוביץ' ישלם קנס של 3,160 דולר.

למרות שהוא לא התיידד עם השכנים, מדו הפך ללהיט ברשתות החברתיות. עשרות אלפים כבר הצטרפו לעמוד הפייסבוק שלו, חתמו על עצומות הקוראות לביטול הפסיקה והם מפרסמים בעמוד שלו סרטוני ווידאו של הכלבים שלהם שמביעים בו תמיכה על ידי נביחות ואפילו כמה חתולים הצטרפו למאבקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully