וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפוליטיקאי פינק את חברתו הזונה על חשבון כספי הציבור

רבים טוענים שרק בישראל הפוליטיקאים מושחתים - אבל הנה דוגמא לשחיתות שלא נראתה כמותה בישראל: פוליטיקאי מהונדורס מימן בעזרת כספי הציבור דירות ומכוניות לחברתו, החשפנית ונערת הליווי, בסך 200 מיליון דולר. היא בתגובה: "לא היה לי מושג שזה לא הכסף שלו"

מריו סלאיה שר הבריאות בהונדורס. DailyMail, צילום מסך
מריו סלאיה מונה לתפקיד שר הבריאות ע"י נשיא המדינה, מנואל סלאיה. למרות שם המשפחה הזהה - אין ביניהם קשר משפחתי/צילום מסך, DailyMail

לאזרחי הונדורס יש סיבה מאוד טובה לכעוס על הפוליטיקאים שלהם. לא רק שהם סובלים זה שנים ממשטר קשה שפוגע בזכויות האזרחים ומונע חופש ביטוי - בית המשפט פסק שראש מחלקת הבריאות לשעבר, מנואל סלאיה, אשם בהונאה, שוחד, ניצול לרעה של כספי הציבור והלבנת הון. השבוע נחשף שבכספי הציבור הללו פינק הפוליטיקאי את הפילגש שלו שעסקה בחשפנות וזנות - לה קנה 2 דירות, בית על החוף ושתי מכוניות בסך 200 מיליון דולר.

סלאיה בן ה-46 התאהב בנטליה סיופארדי, בת ה-28, כשפגש אותה במועדון חשפנות בצ'ילה. הוא הרעיף עליה מתנות והבטיח לעזור לה לעזוב את בית הבושת שבבירת צ'ילה, סנטיאגו דה צ'ילה, בו היא עובדת כנערת ליווי תמורת כ-300 ליש"ט לשעה. הרומן בין השניים נמשך עד שסיופארדי נכנסה להריון. סלאיה, שכבר היה נשוי ואב לשלושה ילדים, לא התנער ממעשיו והחליט שזה הרגע המתאים להוציא אותה מבית הבושת ולהעניק לה את החיים המושלמים שחשב שמגיעים לה. הוא קנה לה בתים ומכוניות ושלח לה אלפי דולרים בחודש, כדי שתדאג לבנם המשותף.

נטליה סיופארדי. DailyMail, צילום מסך
"לא הייתה לי סיבה לחשוד שהכסף שהוא נתן לי לא היה שלו", נטליה סיופארדי/צילום מסך, DailyMail

לאחר 4 שנים של זוגיות, היא קיבלה ממנו שיחת טלפון מפתיעה, בה, לטענתה, הוא הודיע לה שלא יוכל לראותה שוב לעולם וביקש את סליחתה. "בפעם הראשונה שהבנתי שמשהו לא בסדר היה כשהוא התקשר אליי וביקש סליחה. הוא אמר שיום אחד אבין מדוע הוא התנהג כך", היא סיפרה לחדשות המקומיות, "הוא ביקש ממני לספר לבן שלנו רק דברים טובים עליו, ושהוא מצטער על מה שקרה, אבל הוא לא חושב שנפגש שוב לעולם".

עכשיו סיופארדי עומדת בפני הסגרה להונדורס - על אף שהיא טוענת שלא היה לה מושג שחייה מומנו מכספי הציבור. "הוא היה מאוד מקסים אליי, ולא הייתה לי סיבה לחשוד שהכסף שהוא נתן לי לא היה שלו. איך הייתי אמורה לדעת שהוא גנב אותו? התאהבתי בו וכשנכנסתי להריון, זה היה נשמע לי מאוד הגיוני לעזוב את העבודה ולהתחיל בחיים חדשים עם האיש שחשבתי שאני מכירה היטב".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
הפוליטיקאי שמימן את חברתו הזונה – נאשם בהונאה. DailyMail, צילום מסך
אשתו של סלאיה, שגם מואשמת במעילת כספי הציבור/צילום מסך, DailyMail

על פי עדותיה, השניים נפגשו לראשונה ב-2011 בבית הבושת בו עבודה. סלאיה הגיע למועדון חשפנות עם קבוצה של חברים והבחין בה. לא לקח זמן רב עד שהוא שאל את המלצר אם הוא יוכל לבלות איתה את הלילה. מאז אותו רגע הם החלו לנהל רומן, והיא ביקשה ממנו שיעזור לה לצאת מעולם הזנות, כדי שתוכל לחיות חיים רגילים. הוא מצידו הבטיח לה שיבלה איתה שבוע אחד בכל חודש, ושהוא יגיד לאשתו, מישל אלחנדרה פלורס בורחאס בת ה-42, שהוא נוסע לצ'ילה למטרת עסקים.

סיופארדי המשיכה בנתיים לעבוד כחשפנית ונערת ליווי, והפסיקה לעשות זאת רק כשנכנסה להריון, אז היא החלה לקבל ממנו משכורת חודשית של 5,000 דולרים. נדיבותו לא עצרה שם. ככל שמערכת היחסים שלהם המשיכה, היא קיבלה ממנו מתנות מפנקות יותר - שתי דירות, בית על החוף, שתי מכוניות SUV, בשמים יקרים, שעונים, בגדים וארנקים.

כשבית המשפט פסק בתחילת 2014 שסלאיה אשם בעבירות הונאה, שוחד והלבנת הון, הוא נמלט על נפשו. רק בספטמבר האחרוןהוא נתפס על ידי המשטרה כשהוא מסתתר במחוז הדרומי אל פאראיסו, סמוך לגבול עם ניקרגואה. התובעים גילו יותר מ-7 מיליון דולר של נכסים שברשותו הכוללים ארמונות, דירות, קרקעות וכלי רכב. בשביל סלאיה, מדובר בפגיעה קשה בכבודו, שכן הוא כיהן בתפקידים בכירים במערכת הבריאות, שימש כרופא מכובד בצעירותו ושירת גם בצבא הונדורס למשך מספר שנים.

הפוליטיקאי שמימן את חברתו הזונה – נאשם בהונאה. DailyMail, צילום מסך
הפילגש נמצאת בפני הסגרה לרשויות/צילום מסך, DailyMail

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully