וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת הסדר עם אביו של אייל גולן: יואשם בהדחה לזנות

11.2.2015 / 0:11

בתקופה האחרונה מתנהל מו"מ עם דני ביטון, במטרה להגיע להסדר עמו בפרשת המין שהתפוצצה לפני שנה. ביטון יתבקש להודות בשורת מעשים, בהם ניצול קטינות וצריכת זנות, אולם יימחקו כמה עבירות. הפרקליטות תבקש שנה וחצי מאסר

אביו של אייל גולן ועובד בחברת ההפקות יישארו במעצר. דניאל בוק
ביטון/דניאל בוק

פרקליטות מחוז תל אביב מנהלת מגעים להסדר טיעון עם דני ביטון, אביו של הזמר אייל גולן - כך נודע אתמול (שלישי). במו"מ שמתנהל בחודשים האחרונים צפוי להיות מוגש כתב אישום עם עבירות פחותות מאשר אלה עליהן נחקר ביטון במשטרה, זאת לאחר שימוע שנערך בעניינו. אם ייחתם ההסדר, ביטון צפוי להודות (עם הגשת כתב האישום) בכל העברות ולקבל עונש שהוסכם על הצדדים.

נכון לעכשיו, כתב האישום המתוקן צפוי לכלול עבירות של הדחת לזנות, הדחת לזנות בנסיבות מחמירות, ניצול קטינים ועבירה שמשמעה צריכת שירותי זנות מקטינים. עבירות נוספות של צריכת סמים בפני קטינים וכן עבירה של מעשה סדום, עליהן נחקר ביטון, לא יופיעו בכתב האישום. העבירה לביצוע מעשה סדום הוסרה מחוסר ראיות. כבר בזמן חשיפת החשדות אמרה הנערה המעורבת כי בזמן המקרה הזדהתה בפניו כבגירה.

עוד בפרשה
סגן שר החינוך: "צריך להוקיע את אייל גולן"
בעקבות הפרשה: כך אייל גולן צנח בהשמעות ברדיו
נוכח עבירות המס: אייל גולן ריצה בעבודות שירות בבית אבות
אייל גולן במכתב פתוח: "מתנצל בפני המעריצים"

ההחלטה להגיש אישום דווקא על עבירות של זנות היא מעניינת, שכן המעשים שמיוחסים לביטון מלמדים על תמורה לשירותי מין. במקרה הזה התמורה לנערות עבור היחסים האינטימיים היא קרבה לזמר הנערץ, בנו של ביטון. הן מצדן רצו להיות לידו, וביטון ניצל זאת. בפרקליטות ציינו כי רצו לחסוך מהמתלוננות, שחלקן קטינות, לתת עדות בתיק הרגיש.

משום שמדובר בהסדר סגור (עם עונש קבוע וכן פיצוי למתלוננות), הוא טרם נחתם, וכרגע עוד מתנהלים דיונים לגבי העונש. ביטון, שיוצג על ידי עו"ד רויטל סוויד שלאחרונה עברה למגרש הפוליטי כמתמודדת במפלגת המחנה הציוני, דרש עונש נמוך משנת מאסר. בפרקליטות ידרשו ככל הנראה מעל לשנה וחצי מאסר.

לפניות לכתבת גלי גינת: gali.gnt@walla.com

(עדכון ראשון: 20:59)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully