וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביו של גולן שוחרר לביתו; "די ראיות לכתב אישום"

27.11.2013 / 19:01

דני ביטון ומקורבו של הזמר, צחי אסולין, שוחררו למעצר בית לאחר שבפרקליטות דרשו לעבות את העדויות. גורם המקורב לחקירה: "תמוה שלא הוגשה הצהרת תובע". גולן עדיין חשוד

צילום: דניאל בוק, עריכה: יותם בן-דוד, קריינות: אביב אברמוביץ'

דני ביטון, אביו של אייל גולן, החשוד בבעילת קטינות, בהדחתן לסמים, בסרסרות ובשיבוש הליכי חקירה, שוחרר היום (רביעי) למעצר בית בן 12 ימים. גם צחי אסולין, מקורבו של גולן החשוד באותן עבירות, שוחרר למעצר בית לתקופה דומה. בכך, אישר בית המשפט את אשר הוסכם עם סנגוריהם של השניים בהארכת המעצר האחרונה. הם שוחררו בתנאים מגבילים, בהם הפקדת ערבויות כספיות ואיסור יציאה מהארץ.

בימ"ר תל אביב, בפיקודו של ניצב-משנה גדי אשד, ובפרקליטות התלבטו עד לרגע האחרון אם להגיש היום הצהרת תובע על כוונה להגיש כתב אישום נגד השניים. אולם, לבסוף ביקשה הפרקליטות כמה השלמות חקירה אשר מצריכות, להערכת המשטרה, למעלה מחמישה ימים – הזמן המקסימלי להגשת כתב אישום מרגע הגשת הצהרת התובע. "התיק לא נגמר", אמרו היום במשטרה. "צריך עוד לעבות את העדויות". מנגד, גורם בכיר המעורה בחקירה טען כי יש מספיק ראיות נגד השניים, ואמר כי תמוה שלא הוגשה היום הצהרת תובע.

כשישוב ארצה, גולן ימשיך להיחקר

גולן עצמו, שנחשד בבעילה בהסכמה של קטינות, שוחרר ביום ראשון ממעצר הבית בו שהה במשך חמישה ימים. איש יחסי הציבור עודד מויאל ואיש התקשורת ששמו לא הותר לפרסום שוחררו גם כן ביום ראשון. במסגרת החקירה העיד גם הזמר עומר אדם, שככל הנראה נכח באחת המסיבות בהן בוצעו לכאורה המעשים המיוחסים לחשודים. עם זאת, במשטרה הדגישו כי הוא לא נחקר באזהרה.

גורמים במשטרה ציינו היום כי גם שלושת המעורבים האחרים, בהם גולן, הם עדיין בגדר חשודים. במשטרה מתכוונים להמשיך ולנסות לבסס את התיק נגד גולן, שתלוי כרגע בעיקר בעדות של נערה אחת, שעל פי החשד הייתה קטינה כאשר קיימה לכאורה יחסי מין עם הזמר המפורסם. יממה לאחר שהסתיים מעצר הבית שלו, עזב גולן את ישראל בתיאום עם צוות החקירה והוא צפוי לחזור ארצה בעוד כמה ימים. לדברי הגורמים, בכוונת המשטרה להמשיך לחקור אותו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חודשים של חקירה סמויה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפרשה, שזכתה לשם "משחקי חברה", החלה לפני כמה חודשים כאשר למשטרת תחנת גלילות הגיע מידע על כך שקטינה קיימה יחסי מין עם מפורסמים. בגלל רגישות המקרה, הועברה החקירה למחלק נוער תל אביב. לפני שבוע, עיכבה המשטרה לראשונה את החשודים לחקירה. אז, גם הותר לפרסום כי הזמר החשוד הוא גולן. החשודים נחקרו במשך כמה ימים במשרדי הימ"ר בתל אביב, אך לפי שעה כולם שוחררו.

בדיון בבית משפט השלום בתל אביב ביום ראשון עלה כי אחת מהקורבנות לכאורה בפרשה היא קרובת משפחתו של אסולין. על פי החשד, אסולין חשוד כי קיים יחסים בהסכמה עם הקטינה, אף שידע את גילה. כמו כן, עלה בדיון כי קיים חשד לפיו חלק מהקורבנות לכאורה עסקו בזנות לפני ההיכרות עם החשודים.

לפניות לכתבת מור שמעוני: mor.shimony@walla.com

פרשת הזמרים והנערות - סיקור מיוחד בוואלה!
בצל הסערה: אייל גולן עזב את הארץ
זכויותיו של אייל גולן נרמסו - איפה מדינת החוק?
רעש וסלסולים: למה החברים של אייל גולן שותקים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully