וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצר חשוד בהנחת המטען מחוץ לדירת בתו של איש העסקים

10.2.2015 / 21:42

החשוד שהניח מטען מחוץ לדירת בתו של אלי עזרא משתייך לארגון הפשע של משפחת דומרני. מלהב 433 נמסר כי צפויים מעצרים נוספים. הרקע לאירוע הוא ככל הנראה סכסוך כספי עם משפחת אלעזרא

כתב אישום לשלום דומרני בבית המשפט המחוזי באר שבע. נובמבר 2013. דייב בוימוביץ'
נבדק הקשר בין המשפחות. דומרני/דייב בוימוביץ'

המשטרה עצרה ביום ראשון חשוד במעורבות בהנחת מטען חבלה בבניין שבו מתגוררת בתו של איש העסקים אלי אלעזרא לפני חודש – כך נודע היום (שלישי) לוואלה! חדשות. כפי שהעריכה המשטרה, החשוד, משה מטוקו, תושב אשקלון בשנות ה-20 לחייו, משתייך לארגון הפשע של שלום דומרני. מהמשטרה נמסר כי בעקבות המעצר נבדק הקשר בין משפחת אלעזרא לדומרני וכי צפויים מעצרים נוספים.

כמו כן, לפי המידע המודיעיני שיש בידי המשטרה, הרקע לאירוע הוא סכסוך כספי שנתגלע בין הצדדים וכי הנחת המטען הייתה "אות אזהרה".

המשולש מהשכונה: ראש ארגון הפשע, המפכ"ל ואיש העסקים

אלי אלעזרא באירוע השקה של חברת better place  פברואר 2010. אביב חופי
חבר ילדות של המפכ"ל. איש העסקים אלעזרא/אביב חופי

מטען החבלה שהונח בפתח ביתה של בתו של אלעזרא באשקלון בערב ה-10 בינואר, התגלה על ידי שכנים שהזעיקו את משטרה. חבלני המשטרה שהגיעו למקום הבחינו במטען ופינו את דייריו. מהחקירה עלה כי המטען הונח סמוך לדירת הפנטהאוז שבה מתגוררת בתו של אלעזרא יחד עם בעלה.

עם קבלת הדיווח על מציאת המטען, קיים המפכ"ל, יוחנן דנינו, שיחה עם אלעזרא, חבר הילדות שלו משכונת המצוקה שמשון באשקלון, שבה גדל גם דומרני, ודרש בשלומו. בעקבות החשד שאנשיו של דומרני עומדים מאחורי הנחת המטען, הועבר תיק החקירה מהיחידה המרכזית (ימ"ר) לכיש ליחידה הכלכלית בלהב 433, המטפלת באופן כמעט בלעדי בארגונו של דומרני, שכאמור, הביאה למעצרו של החשוד. בית משפט השלום בראשון לציון האריך היום (שלישי) את מעצרו של מטוקו בחמישה ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully