וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם "צ'קלקה" ומערכת כריזה: התחזו לשוטרים ושדדו אזרחים

10.2.2015 / 2:22

שני צעירים שהתחזו לשוטרים נהגו לעצור אזרחים ונתינים זרים בתל אביב, ביצעו עליהם חיפוש ושדדו אותם. כדי להידמות לשוטרים הם הצטיידו ברכב לבן, פנס כחול מהבהב, סירנה ומערכת כריזה

אילוסטרציה. ShutterStock
נראו כמו בלשים/ShutterStock

שני צעירים בני 25 נעצרו לאחרונה בחשד ששדדו אזרחים ונתינים זרים בתל אביב כשהם מחופשים לשוטרים. השניים, יוסף עקל ואמד גית, התחזו לשוטרים ולאנשי כוחות הביטחון ועיכבו "חשודים" כדי לבצע עליהם חיפוש - כך סיפרו קורבנותיהם, אז שדדו אותם. רוב המקרים התרחשו ברחובות דרום העיר ובאזור התחנה המרכזית הישנה.

על פי חשדם של שוטרי מרחב יפתח, השניים שדדו מקורבנותיהם טלפונים ניידים, שעונים, וכסף מזומן, ולאחר מכן עזבו את "החשודים" לנפשם.

עוד בוואלה! חדשות:
תינוק בן יומו נמצא נטוש במחסן בנגב; מצבו קשה
נתניהו: "נחוש לנאום בקונגרס"; אובמה: "מה בוער לו?"
המחלוקת שחושפת את השפל חסר התקדים באגף התנועה

על פי החשד, החשודים רכשו מכונית מאזדה לבנה ממגרש מכוניות, הרכיבו עליה פנס כחול מהבהב שנראה כמו סירנת משטרה, התקינו בנוסף מערכת כריזה, ויצאו לרחובות תל אביב כשהם נראים כמו בלשים באחת מיחידות הבילוש של המשטרה.

הם נתפסו לפני כמה ימים לאחר שחייל ראה את השניים מבצעים חיפוש על גופו של נתין זר באזור התחנה המרכזית הישנה בתל אביב, ולאחר מכן, על פי החשד, גונבים את רכושו. החייל נזכר כי ראה יום קודם לכן את השניים באזור בסיטואציה דומה, התקשר למוקד 100 של משטרת תל אביב והכווין את השוטרים האמיתיים לעבר נתיב הבריחה של המתחזים. השנים נעצרו כשברשותם רכוש שככל הנראה גנבו באחת מהתנכלויותיהם.

השניים הובאו לבית המשפט השלום בתל אביב על ידי חוקר המשטרה רב-סמל (רס"מ) משה פויסטרו שהגיש לשופט ירון גת את חומר החקירה. סנגוריהם, עורכי הדין חאלד ורמזי סאקיס, ביקשו לשחררם וטענו כי אין שום סכנה במעשיהם כפי שטוענת המשטרה. מעצרם הוארך בשלושה ימים.

לפניות לכתב: aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully