וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעלומה: מי חרש צורה של פין ענק על הר בבריטניה?

צורה של איבר מין גברי הופיעה במפתיע על הר במחוז דנבישייר שבצפון ויילס והפכה לאטרקציה תיירותית מצליחה. "הפין הזה שם אותנו על המפה"

סמל של פין עצום הופיע במקרה בהר. Andrew Price,
פין מסתורי הופיע על הגבעה/Andrew Price

לאחרונה נראה שאיבר המין הגברי החליט לרדוף אותנו. לפני שבועיים זה היה ענן בצורת פין שקישט את שמי ויילס במשך שעות ארוכות, לפני שבוע עובדי ריינאייר שרטטו לנוסעים איבר מין גברי בשלג והשבוע - צורה של פין עצום הופיעה במפתיע על הר בויילס - והפכה את המקום לאטרקציה תיירותית מצליחה. התופעה המטרידה מכה אותנו שוב ושוב ואנו תוהים מדוע? האם מישהו מנסה לומר לנו משהו? מדוע איבר המין הגברי הפך להיות כה פופולארי? והאם אלו סימנים ראשונים למתקפת פינים אכזרית שצפויה לחסל את האנושות?

בכל אופן, בואו נתמקד בפין השבוע שלנו, שעד כה אף אחד לא יודע איך הוא הגיע להר וולש שבמחוז דנבישייר בצפון ויילס, בריטניה. הפין הפך לסנסציה ברשת לאחר שהשלג האחרון שירד במקום גרם לו להיראות ממרחקים - וכך הצליח למשוך את תשומת לבם את התושבים באזור, שהתעוררו בבוקר אחד וגילו את הנוף המיוחד הזה שהשתקף מחלון ביתם.

סמל של פין עצום הופיע במקרה בהר. Andrew Price,
היי גיא/Andrew Price

הסמל התמוה מושך אליו מקומיים ומבקרים מכל העולם והפך במהרה לסנסציה ברשתות החברתיות, כשתמונות שלו זוכות לשיתופים רבים בטוויטר ובפייסבוק. החקלאים המקומיים מודים שהתגלית קצת בילבלה אותם, "זה מאוד חכם ואומנותי, אבל זה לא מסוג הדברים שהייתי רוצה שכולם יראו", אמר אחד החקלאים, "אני לא יודע אם מישהו עשה את זה כבדיחה. יכול להיות שזה קרה בטעות".

איאן אוון, בעל חנות אופני ההרים הנמצאת ממול לסמל המסתורי, סיפר שהוא לא הבחין בדבר עד שראה תמונה בחשבון הטוויטר של השכן שלו. "זה מעולה, אפילו די מצחיק", הוא סיפר ל-daily mail, "זה הפך את המקום לפופולארי ושם אותנו על המפה". הצלם אנדרו פרייס שעבר במקרה באזור לא האמין למראה עיניו, "ואז ראיתי את זה. גדול מספיק כדי שכל העולם יראה. אני מניח שזה מגיע לאורך של 30 מטרים".

מאחר שהקרקע נמצאת בבעלות פרטית, למדינה אין את היכולת לגעת במיזם האומנותי - כך שאם אתם רוצים לקחת טיסה ולעשות סלפי עם פין ענק - יש לכם את כל הזמן שבעולם לעשות את זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully