וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דילמת העצורים: להודות בהחזקת סם או בפריצה לבית שבו גודל?

8.2.2015 / 20:48

שלושה פורצים ממרכז הארץ גנבו השבוע סמים בשווי 1.5 מיליון שקלים ממעבדת הידרו. אחרי שנעצרו, עליהם להחליט אם להודות בפריצה ולהסתכן בעונש כבד, או לא להודות ולהיות נתונים לאישום בגין החזקה לצורך סחר

מריחואנה בשווי 1.5 מיליון שקלים שנגנבה ממעבדת הידרו. דוברות המשטרה, חטיבת דובר המשטרה
עציץ המריחואנה שנתפסה בכלי הרכב של הפורצים/חטיבת דובר המשטרה, דוברות המשטרה

שלושה פורצים שפעלו במרכז הארץ פרצו בימים האחרונים לדירה בחולון, וחשבו ככל הנראה כי מדובר בעוד פריצה שגרתית. אלא שהם הופתעו לגלות בפריצה האחרונה שלל רב: סמים בשווי של 1.5 מיליון שקלים.

החשודים הם נמיקי ממדוב, בן 37, ריאל אבסוב, בן 30, וקונסטנטין פגוליילו בן ה-28. השלושה מצאו בדירה 26.5 קילוגרמים של מריחואנה שעובדו במעבדת הידרו שפעלה במקום. לטענת המשטרה, החשודים פעלו באזור חולון, בת ים וראשון לציון. הם נעצרו במהלך פשיטה של בלשי מרחב איילון, בפיקודו של פקד צחי טל, על מכונית שבה השתמשו הפורצים לכאורה, ובה גם מצאו את הסמים הגנובים.

לאחר שנעצרו והובאו לחקירה בתחנת המשטרה, מצאו את עצמם השלושה במלכוד: אם יודו כי הסם נלקח במהלך פריצה, הם עשויים לשלם על כך בעונש כבד. מהצד השני, הכמות הגדולה של הסם שנמצאה באמתחתם מצביעה על החזקה לצורך סחר. בינתיים, על מנת להיחלץ לזמן מה מהמצב הבעייתי, הודה פגוליילו כי הוא בעל כלי הרכב וכי הסם גנוב. עם זאת, הוא סירב למסור מהיכן נגנב, כדי לא להסגיר את השלושה בפריצה למקום.

כמו כן, השלושה מנסים להימנע מחשיפה של המקום שממנו נלקחו הסמים כדי שלא ייאלצו להיתקל בבעלי המעבדה שאליה פרצו. ככל הנראה, הבעלים לא יישארו חייבים ויעשו לא מעט על מנת לקבל פיצוי על הנזק הרב שנגרם להם. זאת, כמובן, מבלי לפנות למשטרה ולהתלונן על פריצה וגניבה. מעצרם של השלושה הוארך בשלושה ימים, שבסיומו צפויה הפרקליטות להגיש נגדם כתב אישום. את ממדוב ואבסוב מייצג עורך הדין יקי קאהן.

עוד ידיעות בוואלה! חדשות:
דרעי קורץ לנתניהו: "להרצוג אין היום אפשרות להרכיב קואליציה"
"מוכן להתייחס רק לבית הזה": איפה מתגוררים הח"כים שלנו?
כיצד נהגים שיכורים יכולים לחמוק מבדיקת "ינשוף"?


לפניות לכתב אבי אשכנזי: aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully