וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתחפושת חושפנית ועם וויסקי זול: מילטו 28 אסירים מהכלא

שלוש נשים שיכרו סוהרים בכלא בברזיל, קיימו עמם מין קבוצתי ולאחר מכן כבלו אותם ולקחו את מפתחות התאים. כך הן איפשרו לאסירים לצאת דרך הדלת הראשית עם כלי נשק רבים. יום לאחר מכן הושבו האסירים. הסוהרים נעצרו

בגדי ווויסקי זול ששימש כדי לפתות סוהרים בבית הכלא בברזיל. אתר הטלגרף, צילום מסך
פריטי הלבוש ששימשו ככל הנראה לפיתוי הסוהרים/צילום מסך, אתר הטלגרף

28 אסירים ברחו ביום חמישי האחרון מהכלא הציבורי "נובה מוטום" שליד העיר קויאבה שבברזיל. המשטרה שהגיעה למקום לאחר הבריחה ההמונית מצאה את הסוהרים מסוממים, ערומים וכבולים. לפי הדיווחים, שלושה מהסוהרים בבית הסוהר פותו על ידי שלוש נשים, שהיו לבושות בתחפושות חושפניות של שוטרות. ככל הנראה, הנשים שכנעו את הסוהרים לעזוב את עמדותיהם ולבוא איתם אל חדרי השינה של הסגל. שם, שיכרו את הסוהרים באמצעות וויסקי זול ושכנעו אותם לקחת חלק במין קבוצתי. לאחר השתייה המרובה, כבלו שלוש הנשים את הסוהרים ולקחו את המפתחות. באמצעות המפתחות הן פתחו את התאים וכך אפשרו לאסירים לצאת החוצה דרך הדלת הראשית, כשהם נושאים עמם כלי נשק רבים, בהם שלושה רובים, 38 אקדחים ותחמושת.

מפקדת בית הסוהר, אנג'לינה דה אנדרדס פריירה, הסבירה כי פעולת הפיתוי תוכננה על ידי אחד האסירים שברח, ברונו אמורים בן 18, שמרצה עונש על ניסיון לרצח, שוד ואחזקת נשק והוצאה לפועל על ידי בת זוגו.

יום למחרת המחדל החמור, פתחה המשטרה במבצע נרחב לאיתור האסירים והצליחה להשיב את 28 הסוהרים אל בית הכלא.
שלושת הסוהרים נעצרו ויואשמו ככל הנראה בהפרת חוקי הכלא והפקרת נשק. לדברי פריירה, "הסוהרים ששתו את הוויסקי לא זוכרים דבר. אחד מהם נמצא מסוחרר ואחר ישן עד שנמצא, במצב שבו אינו יכול להיחקר".

עוד בוואלה! חדשות:
ביידן לא יצפה בנאום נתניהו - אבל נפגש עם הרצוג
החשד נגד הניצב דותן: המפכ"ל מעדיף שיפרוש מרצונו
אחרי השמש, הסערה בדרך: הכנרת צפויה לעלות בחצי מטר

(עדכון ראשון: 21:00)

  • עוד באותו נושא:
  • ברזיל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully