וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיזורי: רצו ללמד את בנם שאסור לדבר עם זרים - וחטפו אותו

בני משפחתו של ילד בן 6 ממיזורי חשבו שהוא נחמד מידי לזרים והחליטו ללמד אותו לקח - הם חטפו אותו, איימו עליו באקדח, קשרו את ידיו ורגליו וכלאו אותו במרתף במשך שעות. הם נעצרו והילד הועבר לשירותי הרווחה

אילוסטרציה. ShutterStock
הילד נכלא במרתף הבית/ShutterStock

בני משפחתו של ילד בן 6 מהעיר טרוי שבמיזורי רצו ללמד אותו על הסכנה הטמונה בשיחה עם אנשים זרים. במקום לערוך שיחה עם הילד, בני המשפחה בחרו בדרך בלתי-שגרתית ומזעזעת כדי להעביר את המסר – חטיפה. על פי דיווח של רשת CNN האמריקנית, אמו, סבתו ודודתו חשבו כי הילד נחמד מידי לאנשים זרים וביקשו מעמית לעבודה של דודתו לחטוף אותו כדי ללמד אותו לקח.

המקרה אירע בשני האחרון. עמיתה של הדודה, ניית'ן ווין פיירובד, פיתה את הילד להיכנס לרכבו כאשר ירד מההסעה שהחזירה אותו מבית הספר. לפי הודעת משרד השריף, פיירובד אמר לילד כי הוא "לעולם לא יראה את אמו" וכי הוא "ימוסמר לקיר". הילד החל לבכות - מה שלא הרתיע את פיירובד, בן ה-23, שכיוון לעברו אקדח ואמר לו כי הוא ייפגע אם לא יפסיק ליילל. לאחר מכן, קשר פיירובד באמצעות שקיות ניילון את רגליו וידיו של הילד וכיסה את פניו באמצעות מעילו.

פיירובד נסע לבית אמו של הילד, אך הסיוט לא הסתיים שם. הוא הוריד אותו למרתף הבית, שם, דודתו בת ה-38 הורידה לו את המכנסיים ואיימה עליו כי הוא יימכר לעבדות מין.

"בני המשפחה לא מרגישים שעשו שום דבר רע"

לאחר כמה שעות, כאשר הרגישה הדודה כי הילד למד את הלקח, הוא שוחרר ועלה לבית אמו, שם הרצתה לו משפחתו על הסכנות שבשיחה עם זרים.

הפרשה נחשפה לאחר שהילד סיפר על המקרה לגורמים בבית ספרו. כעת נמצא הילד בידי שירותי הרווחה ובני משפחתו עומדים בפני כתבי אישום חמורים – אמו, בת ה-25, מואשמת בחטיפה, התעללות והזנחת בנה. שאר בני המשפחה ועמיתה של הדודה מואשמים אף הם בחטיפה והתעללות. "בני המשפחה אמרו לחוקרים כי כוונתם הראשונית הייתה לחנך את הקורבן וכי הם מרגישים שלא עשו שום דבר רע", נכתב בהודעת משרד השריף.


עוד כתבות מהעולם:
דאעש: אמריקנית שהוחזקה בשבי נהרגה בתקיפה ירדנית
ההפיכה בתימן הושלמה: המורדים השיעים פיזרו את הפרלמנט
קרי וזריף נפגשו; "לחץ אמריקני להגיע להסכם עד סוף מרץ"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully