וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישה דברים שאתם צריכים לדעת היום

רגע לפני שהיום מתחיל ואתם צוללים לעומס בעבודה או בלימודים, קבלו חמישה דברים שאתם ממש צריכים לדעת היום

ספרים, רבותיי

חנות ספרים האחים גרין בתל אביב. ניב אהרונסון
חנות ספרים האחים גרין בתל אביב/ניב אהרונסון

אתם צריכים לדעת שהיום ייפתח יריד הספרים הבינלאומי בירושלים. המהדורה ה-27 של חגיגת התרבות הדו-שנתית בבירה תתקיים הפעם במתחם התחנה, ותכלול כמו בכל שנה ימי עיון, סימפוזיונים וטקסים, בהם הענקת פרס ירושלים לספרות, שבו זכה השנה הסופר האלבני איסמעיל קדרה. במקביל למאות האירועים במתחם, הפתוחים בחינם לקהל הרחב, מארח היריד מאות בעלי הוצאות לאור (מו"לים) מעשרות מדינות במטרה לקדם את הקשרים הבינלאומיים של המו"לות הישראלית ולהציג את העדכונים, החידושים והפרסומים האחרונים של המו"לות העולמית, לצד דוכני תצוגה של ספרי ההוצאות לאור המובילות בישראל.

מנסים לעשות סדר

מפכ"ל המשטרה יוחנן דנינו במשחקה של מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
מפכ"ל המשטרה יוחנן דנינו במשחקה של מכבי חיפה/אדריאן הרבשטיין

אתם צריכים לדעת שהיום ייכנס מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב יוחנן דנינו, כנס חירום של הקצונה הבכירה בארגון בעקבות שורת פרשות היחסים האסורים שנחשפו בתקופה האחרונה בארגון. הכנס, שייערך במכללה הלאומית החדשה של המשטרה בבית שמש, נקבע לאחר גילוי החשדות נגד מפקד מחוז חוף במשטרה, ניצב חגי דותן, לפיהן הטריד מינית שוטרות תחת פיקודו. בכנס צפוי המפכ"ל להסביר את החשיבות של טוהר המידות בארגון ולעדכן את קציניו בנוגע לנהלים שאותם הוא מנסה להחיל.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

האוסקר של המוזיקה

ביונסה וג'יי זי מופיעים בטקס פרסי הגראמי, ינואר 2014. AP
ביונסה וג'יי זי מופיעים בטקס פרסי הגראמי, ינואר 2014/AP

אתם צריכים לדעת שהיום ייערך טקס הגראמי. טקס הפרסים החשוב ביותר של המוזיקה האמריקנית יתקיים בפעם ה-57 בלוס אנג'לס, ובפעם הרביעית ברציפות ישמש הראפר אל אל קול ג'יי כמנחה. רשימת הזמרים שיזכו לשיר בטקס כוללת את מדונה, קייטי פרי, ליידי גאגא עם טוני בנט וגוון סטפני עם אדם לוין. הזמר סם סמית' מוביל השנה, יחד עם ביונסה, כשהשניים מועמדים בשש קטגוריות שונות. ביונסה צפויה השנה לשבור את שיא הגראמי, לאחר שהגיעה ל-52 מועמדויות לאורך השנים - נתון ששבר את השיא שבו החזיקה דולי פרטון עם 46 מועמדויות.

מתחיל מחדש

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. AP
דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס/AP

אתם צריכים לדעת שהיום תארח קליבלנד של דיוויד בלאט את לוס אנג'לס לייקרס. רק אתמול החמיצו הקאבלירס הזדמנות להשוות את שיא המועדון עם 13 ניצחונות רצופים, אבל המעידה באינדיאנה קטעה להם את הרצף על 12. כעת תנסה הקבוצה המשתפרת של המאמן הישראלי לצאת למסע ניצחונות חדש, מול היריבה מולה החלה הדהירה הקודמת אי שם ב-15 בינואר. הלייקרס הם אומנם מועדון נערץ ומעוטר עם 16 זכיות באליפות (לעומת 0 של הקאבלירס), אבל ללא קובי בריאנט שגמר את העונה הם שקועים עמוק בתחתית, ולמשחק המוקדם היום (22:30 שעון ישראל) הם מגיעים במאזן של 37:13, לעומת 21:31 של קליבלנד.

נעורים לנצח

ג'יימס דין. GettyImages
ג'יימס דין/GettyImages

אתם צריכים לדעת שהיום לפני 84 שנה נולד ג'יימס דין. האייקון האמריקני שהפך לאגדה כשכיכב בסרט הפולחן "מרד נעורים", נהרג בתאונת דרכים בגיל 24 בלבד, והותיר את מעריציו לתהות אם היה יכול להתפתח לשחקן גדול כפי שחזו לו בהוליווד, על אף שהספיק להשתתף בשלושה סרטים בלבד. מותו בטרם עת רק תרם להעצמת המיתוס סביב דין, שהיה האדם הראשון שנבחר למועמד לאוסקר אחרי מותו, ונחשב עד היום לאיש שהכניס את מושג המרדנות הצעירה לתרבות הפופולרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully