וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סבא השאיר את הנכדה במקום כסף אחרי מסאג'. עבר חודש והיא עוד שם

גבר שיצא לבלות בבית מרחץ נהנה שם מאמבטיה חמה ומסאג' מרגיע. כשהגיע לשלם טען ש"שכח את הארנק" והבטיח לחזור כשהוא משאיר מאחוריו את נכדתו בת ה-6 כערבות. מאז היא חיה במקום

ילדה בת 6 שהושארה ע"י סבא שלה כערבות בבית מרחץ. CEN, צילום מסך
סיאו חיה כבר חודש בבית מרחץ/צילום מסך, CEN

הסבא הזה לא יזכה לתואר סבא השנה, ככל הנראה הוא לא יקבל אפילו נשיקה מהנכדה שלו ואולי בכלל יזכה להגיע לכלא - גבר סיני הלך לבלות בבית מרחץ בעיר קונמיג שבדרום- מערב המדינה. הוא לקח איתו את נכדתו בת השש ונהנה שם מאמבטיה ועיסוי מרגיע. כשסיים הוא טען כי "שכח" את הארנק שלו והציע שיקפוץ לביתו הסמוך להביא כסף. בתור ערבות וכהוכחה שיחזור הוא השאיר במקום את הנכדה. מאז עבר חודש והנכדה עדיין ממתינה לו שם.

מאז חיה הילדה, סיאו, במקום. היא התיידדה עם חלק מצוות העובדים שדאגו לה למקום נחמד לישון בו אחרי שהם סוגרים בערב וגם אירגנו לה טלוויזיה דולקת למקרה שתרגיש בודדה או מפוחדת. הם כמובן גם מאכילים אותה ומביאים לה בגדים להחלפה. מכייון שהיא גרה בבית מרחץ, אז היא לפחות נהנית מאמבטיות חמות באופן קבוע.

ילדה בת 6 שהושארה ע"י סבא שלה כערבות בבית מרחץ. CEN, צילום מסך
ילדה בת 6 שהושארה ע"י סבא שלה כערבות בבית מרחץ/צילום מסך, CEN

לאחר שהסיפור המטריד הזה פורסם בתקשורת המקומית, שפנתה לסבא האלמוני בדרישה להתייצב ולקחת חזרה את נכדתו, פנו אנשים רבים למחלקות הרווחה ודרשו שידאגו לילדה - אך בנתים היא עדיין חיה בבית המרחץ.

  • עוד באותו נושא:
  • סין
  • סבא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully