וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוטובוס נוסעים איבד שליטה בכביש 443; 5 נפצעו קל

האוטובוס היה בדרכו מלוד למודיעין והתנגש בגדר בסמוך למתקן אדם שליד מודיעין. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לפצועים טיפול רפואי ופינו אותם לבית החולים אסף הרופא

תאונת דרכים בכביש 443 ליד מתקן אדם, 5 בפברואר 2015. מד"א
התאונה בכביש 443, הבוקר/מד"א

חמישה בני אדם נפצעו הבוקר (חמישי) באורח קל כשאוטובוס נוסעים שנסע בכביש 443 איבד שליטה והתנגש בגדר, בסמוך למתקן אדם שבשפלה. האוטובוס היה בדרכו מלוד למודיעין. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום העניקו לפצועים טיפול רפואי ופינו אותם לבית החולים אסף הרופא שבבאר יעקב.

אתמול הובאו למנוחות שמונה הנשים מהיישוב חורה שנהרגו שלשום בתאונת הדרכים הקשה בין אוטובוס למשאית בסמוך לצומת להבים שבדרום. סלאם אבו גאנם, נהג המשאית, נעצר ביום התאונה ומעצרו הוארך עד יום שישי. לאחר מכן ישוחרר למעצר בית.

עוד בוואלה! חדשות:
"זלזול בחיי אדם": ההרוגות מהתאונה הובאו למנוחות
לנהג המשאית בדרום כמאה עבירות תנועה; "נהגתי כשורה"
שמונה הרוגות ועשרות פצועים בתאונת אוטובוס בנגב

תאונת דרכים בכביש 443 ליד מתקן אדם, 5 בפברואר 2015. מד"א
צוותי מד"א מעניקים טיפול לפצועים במקום/מד"א

בחקירתו במשטרה התברר כי אבו גאנם צבר יותר ממאה עבירות תנועה לאורך השנים. החוקרים חושדים כי בעת שהאוטובוס, שהיה מלא בנוסעים ששבו מתפילה במסגד אל-אקצא, נסע על כביש 31 לכיוון ערד, הגיחה מולו מהנתיב הנגדי המשאית, שנשאה עליה כמה טרקטורים. צדו השמאלי של האוטובוס פגע בכף אחד הטרקטורים, אשר על פי החשד בלט מהמשאית בניגוד לחוק.

לאור זאת, החשד המרכזי של המשטרה הוא כי הסיבה לתאונה היא רשלנותו של אבו גנאם ולא תנאי הכביש. עם זאת, חוקרי אגף התנועה סבורים כי אם בכביש היו סידורי בטיחות בסיסיים, כמו שוליים רחבים או מעקה בטיחות, הדבר היה מסייע למנוע את התאונה. אתמול בשעות הערב נעצר גם נהג האוטובוס בחשד לגרימת מוות ברשלנות.

לפניות לכתבים:
אבי אשכנזי - aviash123@walla.co.il
מור שמעוני - mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully