וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערה: סטודנטים מתחרמנים בספרייה - בקמפיין של האוניברסיטה

אוניברסיטה יוקרתית בקנדה בחרה לפנות לסטודנטים פוטנציאלים בסרטון שמציג את החוויות שיש לה להציע: בינהן נשיקה לוהטת בספרייה והבטחה ל"לימודי צרפתית". הפרופסורים לא התלהבו

ערוץ היוטיוב של choisir.umoncton

קמפיין פרסומי של אוניברסיטה יוקרתית בקנדה סופג ביקורת ברחבי המדינה, כיוון שהוא מציג סטודנטים מתנשקים בלהט – בספרייה. מטרת הסרטון, שפורסם על ידי אוניברסיטת מונקטון שבמזרח קנדה, היא לעודד סטודנטים לבחור את מסלולי הלימוד שלהם – ולא שוכחים לציין שם כי לימודי הצרפתית הם אטרקציה מרכזית בבית הספר.

קמפיין לאוניברסיטה שחולל סערה. אתר רשמי
קמפיין לאוניברסיטה שחולל סערה/אתר רשמי

חלק מהעובדים והתלמידים לא אהבו את הדרך בה בחרו בהנהלת האוניברסיטה לפנות לקהל. מארי נואל ריאן, נשיאת מחלקת הפרופסורים באוניברסיטה, הסבירה כי "הם מוכרים את ההשכלה שלנו כאילו היא בירה. לא זו הדרך לגייס סטודנטים ואנשים שבאמת רוצים ללמוד ולקבל ציונים טובים ותארים", היא אמרה לרשת החדשות המקומית. גם בקרב התלמידים היו כאלה שלא התלהבו: "אני יכול להבין למה הם עשו את זה – זה פופולארי וצעירים אוהבים את זה, אבל לא נראה לי שהיו צריכים להתמקד בזה", אמר סימון פולין שלומד במקום, "זה לא מקצועי – אנחנו פה כדי ללמוד".

בהנהלת האוניברסיטה סירבו להתרגש מהביקורת – הסרטון שלהם זכה כבר לקרוב למיליון צפיות ביוטיוב והם מתכוונים להמשיך לשדר אותו גם בטלויזיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully