וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקצין הבכיר החשוד כי הטריד שוטרת בהריון נחקר במח"ש

3.2.2015 / 18:51

מפקד התחנה, בדרגת ניצב-משנה, חשוד שהטריד שוטרות נוספות. החקירה נפתחה לאחר שהשוטרת שלחה מכתב למח"ש, שבו סיפרה כי מפקדה הטריד אותה בעת שהייתה בחודש החמישי להריונה

צילום: טל אנגלנדר, עריכה: ניב פוקס

(המפכ"ל דנינו: "ימים לא קלים עוברים עלינו")

מפקד תחנת משטרה בדרגת ניצב-משנה, החשוד שהטריד שוטרות תחת פיקודו, בהן אישה בהריון, נחקר הערב (שלישי) במשרדי המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) במשרד המשפטים בירושלים. החקירה נפתחה לאחר שהאחרונה שלחה מכתב למח"ש באמצעות עורך דינה, שבו טענה כי המפקד התנהל "באופן בלתי ראוי העולה כדי הטרדה מינית". על התלונה נגד הקצין דווח לראשונה בחדשות ערוץ 10.

אתמול נחשף כי במכתב, שהעביר עו"ד גיא אופיר, נכתב: "במסגרת ישיבה שהתקיימה כאשר השוטרת הייתה בחודש החמישי להריונה, פנה אליה מפקד התחנה בפני כל הנוכחים ושאל אותה באיזה חודש היא נמצאת. לאחר שהשיבה לו כי היא בחודש החמישי, אמר כי יש לו פנטזיה מינית לקיים יחסי מין עם בחורה בחודש החמישי להריונה". לטענת הפרקליט, דברים אלה נאמרו בפני שוטרים אחרים וגרמו לשוטרת אי-נוחות רבה ותחושת בושה.

טלטלה בצמרת המשטרה - סיקור מיוחד:
הסמפכ"ל המיועד לקצינים הבכירים: הימנעו ממגע עם שוטרות
דנינו מאשר: "בקרוב נראה נשים רבות בדרגת ניצב במשטרה"
ראש מח"ש: "המשטרה נגועה בניצול גס של יחסי מרות"

שוטרים , דצמבר 2011. עומר מירון, עומר מירון
"לא יכול להיות חולק שמדובר בדברים חמורים, העולים כדי הטרדה מינית"/עומר מירון, עומר מירון

עוד נטען במכתב כי בחודש אוקטובר האחרון התכתב מפקד התחנה עם השוטרת ושאל אותה מה בכוונתה ללבוש לערב היחידה. לטענתה, המפקד ביקש ממנה כי תשלח לו תמונות שלה בחצאית, באומרו: "כולה חצאית".

לסיכום, נכתב: "לא יכול להיות חולק שמדובר בדברים חמורים, העולים לכדי הטרדה מינית, ושאינם ראויים להיאמר כלל, בוודאי שלא על ידי דמות בכירה במשטרת ישראל".

תלונה זו מצטרפת לשורה של תלונות שהוגשו לאחרונה נגד קצינים בכירים במשטרה בגין עבירות מין שביצעו בשוטרות לכאורה. שלשום דווח בוואלה! חדשות כי ממלא מקום סגן מפכ"ל המשטרה, מפקד מחוז תל אביב ניצב בנצי סאו, המליץ לחברי הסגל הבכיר של המחוז שלא לבוא במגע עם שוטרות המשרתות תחת פיקודם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully