וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשכה את הגבר שניסה לאנוס אותה - וברחה עם הלשון שלו

כשגבר התנפל על אדל ברבר ברחוב, הצמיד אותה לגדר וניסה לאנוס אותה, היא החליטה להלחם ולנסות להשיג את ה-DNA שלו בכדי שתוכל להרשיע אותו. היא נשכה אותו בחוזקה ותלשה לו את הלשון - מה שעזר להביא לתפיסתו

עריכה: גדי וינסטוק

כשאדל ברבר מהעיר דאנסטבל באנגליה הותקפה מינית בצהרי היום, היא לא הייתה מוכנה להיות קורבן חסר ישע. היא החליטה להילחם בתוקף שלה ונשכה לו את הלשון בחוזקה – בכדי לוודא שהיא תשיג מספיק DNA שלו בכדי להביא להרשעתו.

ברבר בת ה-28, שכבר נאנסה לפני כעשר שנים, סיפרה השבוע את שאירע לה בראיון לתוכנית בוקר בריטית: "חשבתי שאם אני אנשך אותו חזק ככל שאני יכולה זה יוכיח שזה לא היה בהסכמה בשום צורה ואני גם אשיג כמה שיותר DNA שלו. אולי אגרום לו מספיק כאב כדי שהוא ירד ממני".

אדל ברבר שנשכה את הלשון של הגבר שתקף אותה מינית. ITV, צילום מסך
הייתי נחושה הפעם – אף אחד לא יעשה לי את זה שוב"/צילום מסך, ITV

היא סיפרה כי הלכה ברחוב בשעה חמש אחר הצהריים כשגבר עבר לידה והתחכך בה. בתחילה היא לא הקדישה לו תשומת לב, עד ששמעה אותו רץ אחריה. הוא תפס אותה בחוזקה, ודחף אותה על גדר סמוכה. כאשר הוא הכניס את לשונו לפה שלה, היא סגרה את השיניים שלה על הלשון – ותלשה לו את קצה הלשון. לדבריה, עשה רושם שהתוקף נהנה מהכאב, אז היא המשיכה לנשוך ותקעה ציפורניים בפניו, כדי להשיג עוד מהדי.אנ.איי שלו. בסופו של דבר היא הצליחה להדוף אותו וברחה בריצה מהמקום – כששאריות מהלשון שלו עדיין בפיה. מיד שהגיעה לביתה היא התקשרה למשטרה ושאלה מה עליה לעשות עם חתיכת הלשון של התוקף.

"הייתי נחושה הפעם – אף אחד לא יעשה לי את זה שוב. אחרי שהותקפתי בפעם הראשונה הייתה במצוקה. הייתי צעירה ונאיבית ולא הלכתי בכלל למשטרה. בכל מקרה לא היו לי מספיק עדויות כדי להרשיע את התוקף", סיפרה.

למזלה, הפעם הצליחה המשטרה להתאים את ה-DNA מהלשון שתלשה ל-DNA שנמצא בזירה של תקיפה מינית נוספת שביצע אותו גבר. הוא נעצר ונמצא בלתי כשיר לעמוד למשפט ולכן אושפז במחלקה הפסיכיאטרית. למרבה ההפתעה, היא מאחלת לתוקף שלה רק טוב: "אני מקווה שהוא יקבל את הטיפול שהוא זקוק לו ושיוכל להתחיל את חייו מחדש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully