וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סבתה של ההרוגה בשריפה בירושלים: "השם ינקום את דמה"

2.2.2015 / 18:44

משפחתה של אורית לונדון, שנפלה קורבן להצתה בעקבות סכסוך שלא הייתה מעורבת בו, בתגובה ראשונה: "כואב לנו על הנכדה שלנו. אבא שלה בוכה כל הזמן ולא ישן"

צילום: עומר מירון, עריכה: יאיר דניאל, קשת סידי

צהירה כהן, סבתה של אורית לונדון, תושבת ירושלים בת 24 שמתה בסוף השבוע לאחר שנפגעה בשריפה בבית מגוריה שבפסגת זאב לפני כשבוע וחצי, התייחסה היום (שני) לראשונה למותה בשיחה עם וואלה! חדשות, לאחר שמוקדם יותר הותר לפרסום כי לונדון נפלה קורבן לסכסוך אלים שלא הייתה קשורה אליו. "אנחנו סומכים על המשטרה וכל מי שמטפל בזה, אין לנו עסק בזה, אנחנו מאמינים בקדוש ברוך הוא, בשוטרים ובכולם שהם ידאגו לכך שהאנשים האלה יתנו את הדין. הקדוש ברוך הוא ינקום את הדם שלה", אמרה.

"היא לא הייתה מסוכסכת, לא שמענו, לא יודעים מי אלה, היא חדשה שם", הבהירה כהן. "כואב לנו על כך, אבל בעיקר כואב לנו על הנכדה שלנו. אבא שלה בוכה כל הזמן, לא ישן. כולם בוכים עליה, מי ששומע עליה - בוכה עלייה". לדבריה, בני המשפחה "לא שומעים רדיו או קוראים עיתון, אנשים סיפרו לנו".

עוד בוואלה! חדשות:
אורית נהרגה כששניים הציתו את דירת השכנים שמתחתיה
מתה מפצעיה הצעירה שנפגעה בשריפה בדירה בירושלים
הדיווח הראשוני | בת 24 נפגעה קשה מאוד בשריפה שפרצה בירושלים

אורית לונדון. באדיבות המשפחה
אורית לונדון/באדיבות המשפחה

שלושה בני אדם נעצרו בחשד למעורבות בהצתת הבית ורצח - אחמד שוויקי וסמיח רג'אבי, תושבי כפר עקב שבמזרח ירושלים, וצעירה יהודייה תושבת העיר בת 24, שצו איסור פרסום הוטל על שמה. "לא נלך ונכעס עליהם", הוסיפה כהן. "אנחנו לא מכירים אותם, לא יודעים מי הם, מה אכפת לנו? מה אכפת לי מאחמד עכשיו?".

"אכפת לי מהנכדה, רוצה לראות אותה", סיפרה. "היא הייתה ילדה טובה, חייכנית, לא מדברת על אף אחד, לא מדברת לשון הרע". לונדון הייתה לכודה בקומה שמעל לדירה שבה פרצה השריפה. מחקירת המשטרה עולה כי האש פרצה בדירתה של צעירה המתגוררת בווילה בת שלוש קומות ברחוב בצלאל בצרווי שבבירה, ואשר היא ובן זוגה, תושב מזרח ירושלים, היו מצויים בסכסוך עם שוויקי ועם בת זוגו היהודייה.

לונדון חולצה והועברה לידי צוותי מגן דוד אדום שהגיעו למקום. היא פונתה לבית החולים, כשהיא סובלת מכוויות בכל חלקי גופה ומשאיפת עשן, וביום שישי מתה מפצעיה בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. החשודים קשרו את עצמם לאירוע ואף שחזרו אותו, ובית משפט השלום בירושלים האריך היום את מעצרם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully